Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
feliciaa schreef:Ik ruik de paardengeur zelf ook niet, maar mijn ex wees me daar iedere keer op als ik me niet gedoucht had nadat ik mijn paard was geweest. Als je de paardengeur niet gewend bent dan ruik je het dus helaas wel duidelijk..
Helpt het ook om je haar in een staart te hebben als je bij je paard bent?
zuske schreef:Oef haar verven, extentions ed zijn ook wel heeeel slecht voor je haar.
Ik borstel mijn haar elke dag, maar anders krijg ik echt hele erge knopen. Borstelen is overigens niet zo goed voor je haar, schijnt.
Geryon schreef:Inderdaad heel erg slecht.. Veel kappers willen mijn zus der haar niet behandelen, omdat zij bang zijn dat het verkeerd uit pakt omdat haar haar gewoon echt verpest is. Ze heeft het ook laten straiten (hoe schrijf je dat?) en echt véél te veel..
Geryon schreef:Ze weet het wel, maarja ze geeft zoveel om uiterlijk dat ze altijd maar met de mode mee wilt gaan (stijl, blond, donker etc.).. Ze vindt het wel erg maar ze verbergt het toch altijd met nephaar! Wat mijn ouders al niet uit hebben gegeven voor haar haar..
Lara_Silver schreef:@ShannonJule: Je haar iedere dag wassen is op een gegeven moment gewoon als lippenbalsam. Gebruik je het een dag niet heb je meteen verschrikkelijk rode lippen. Met vette haren hetzelfde, als je het iedere dag wast en dus iedere dag de beschermlaag weghaalt gaat de productie enorm om hoog, en zal je dus idd heel snel weer vet haar krijgen. Afbouwen is de enige oplossing, dit gaat niet makkelijk maar het is zeker wel mogelijk.