Voor wie hebben jullie nou echt respect?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:41

Mijn zus. Prachtmens. Ze heeft in haar leven zoveel voor de kiezen gehad, maar is ondanks dat de meest geweldige persoon geworden die ik ken. Ze is er altijd voor me en heeft me zo in haar huis en hart gesloten toen ik moeilijk zat, ondanks dat ik haar toen al jaren niet had gezien. Ze is echt mijn voorbeeld en ben zo ongelooflijk trots op haar. Ze is heel liefhebbend, maar ook een verschrikkelijk sterk persoon die haar het kaas niet van haar brood laat eten. Door haar ben ik ook een veel beter persoon geworden. Ze heeft me uit een diep dal getrokken en me geleerd weer te leven.

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 15:37

Ik heb ook respect voor een stalgenoot bij mijn vp. Zij heeft taaislijmziekte en haar lever werkt amper nog. Ze is sinds een tijdje van school, omdat ze te ziek hiervoor was. Maar ik vind dat ze altijd doorzet en onlangs dat ze veel onderzoeken ondergaat en vaak in het ziekenhuis ligt is ze altijd super behulpzaam en aardig, en ze weet dat ze niet oud wordt maar ze geniet van elk ding.

Snowgirl38

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:41

Ik heb respect voor alle mensen die in de gezondheidszorg werken en die hard en op onregelmatige tijden moeten werken en daarmee niet echt veel verdienen.

en dat is niet omdat ik er zelf in werk

siepenteun

Re: Voor wie hebben jullie nou echt respect?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 15:44

Oke die vind ik ook wel mooi! :) en ik heb ook respect voor mensen die alleen maar vrijwilligerswerk in hun vrije uurtjes doen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:44

Ik heb respect voor bijna iedereen om mij heen. Als mens, als weldoener, artiest of sportman of vrouw,....of vul maar in.

Heb eigenlijk alleen geen respect voor diegene die andere onrespectvol behandelen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:46

Snowgirl38 schreef:
Ik heb respect voor alle mensen die in de gezondheidszorg werken en die hard en op onregelmatige tijden moeten werken en daarmee niet echt veel verdienen.

Dankjewel :D

Snowgirl38

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:48

tante_trien schreef:
Snowgirl38 schreef:

Graag gedaan :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:51

Ik heb eigenlijk alleen écht écht diep respect voor de natuur. <3

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:52

tante_trien schreef:
Snowgirl38 schreef:

Idd dank je :D

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:53

respect heb ik voor de kinderen die ondanks hun ziekte doorvechten en positief blijven! Respect ook voor hun ouders/broertjes/zusjes/familie/vrienden/etc.

en voor mijn ouders, omdat ze ondanks de scheiding de opvoeding voor ons samen hebben gedaan. Ze hebben er samen voor gekozen om kinderen op de wereld te zetten, en hebben hun eigen problemen aan de kant gezet om ons een goede opvoeding te geven. Ook al was het dan in twee verschillende huizen..

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:58

Ik heb respect voor iedereen die respect voor mij heeft. :j

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 16:20

nanne die vind ik ook mooi
pineapple ik heb ook respect voor zulk soort kinderen die blijven doorvechten
en baileymix idd we moeten ook voor de natuur respect hebben aangezien we door hun zuurstof hebben.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:25

Ik heb respect voor mijn ouders. Beide vlak achter elkaar vechten tegen kanker, en er ook nog eens voor ons kinderen willen zijn als ouders.

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:30

tante_trien schreef:
Snowgirl38 schreef:

Ook namens mij; bedankt! :)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:39

klinkt misschien raar maar. ik heb geen respect voor mensen die ik niet ken/ met ziektes enz. voor deze mensen/kinderen heb ik ongeloofelijk veel bewondering! respect kan je in mijn ogen alleen hebben bij mensen die je kent.

dus ik heb respect voor mijn ouders en opa en oma
en een stalgenootje die ondanks dat ze het moeilijk heeft en 5 kinderen heeft altijd positief ingesteld is. en voor haar man die keihard werkt. om het hoofd boven water te houden.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:41

Voor mijn tante, neef, nicht. Omdat mijn oom laatst is overleden aan kanker en ookal is het leven nu een stuk minder leuk, ze staan nog altijd voor iedereen klaar ! Ook respect voor mijn oom omdat ie zo lang nog tegen kanker gevochten heeft...

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:42

Nanne schreef:
Ik heb respect voor iedereen die respect voor mij heeft. :j

Eigenlijk ben ik het hier ook wel mee eens :j

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:45

en heb respect voor alle beginners paardjes en pony's op elke manege op de hele wereld!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:23

fjordjes schreef:
Voor mijn vriend die altijd werkt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en dan mij nog helpt met allerlei dingen.

my too

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:25

Voor een jongen uit mijn dorp die 2 jaar geleden overleden is aan kanker. Hij was al die tijd zo strijdlustig, sterk en positief en hij wilde nog geld ophalen voor een stichting die zijn wens had laten uitkomen. Helaas is hij kort daarna overleden. Het heeft diepe indruk op mij gemaakt.

En ik heb respect voor een pater uit mijn dorp. Die man heeft zijn hart echt op de goede plaats zitten, hij is erg modern en ziet het beste in ieder mens en hij cijfert zichzelf weg voor anderen. Voor hem vind ik het zo erg dat zijn kerk nu negatief in het nieuws is door al die misbruikverhalen, je kunt zien dat hij het echt vreselijk vind wat die geestelijken hebben geflikt.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 06-07-12 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:26

BaileyMix schreef:
Ik heb eigenlijk alleen écht écht diep respect voor de natuur. <3

Ik wou precies hetzelfde zeggen :j

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:29

ik heb zoveel respect voor alle kinderen die op de cardiologie-afdeling liggen.
vele liggen er minimaal een maand en sommige zelfs 1 jaar.
heb er laatst weer gelegen en hoe die kinderen ermee omgaan blijft fascinerend.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:35

Voor mijn opa, die weer kan lopen en praten na een herseninfarct, en jaren zijn vrijheid heeft ingeleverd om bij mijn demente oma te zijn, nu wonen ze apart, hij in een aanleunwoning, zij op een afdeling een paar verdiepingen lager, nu heeft hij zijn vrijheid weer terug, en hoeft zich geen zorge
Te make maken dat oma in paniekraakt als hij even weg gaat.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:43

Mijn buurman :j
Die man heeft zoveel meegemaakt. Maar zo sterk als hij ook in de laatste strijd van zijn vrouw is gebleven en zo stoer als hij nu alleen verder gaat. En ondertussen er altijd voor anderen zijn.
Diep respect!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:16

Mijn moeder. Dat ze ondanks haar MS toch de vierdaagse in Nijmegen gaat lopen. :)