Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tiggs schreef:Bij je klachten denk ik eerder aan griep dan aan Pfeiffer, zeker omdat je het pas drie dagen hebt.
lifaya schreef:Heb je het zalfje niet opgehaald? Volgende keer dus echt doenIk ben zo vaak gillend weggerend als ik bloed moest prikken en sinds ik dat zalfje heb... ideaal..
Onrustig slapen is redelijk normaal, althans voor mijIk slaap NOOIT aan 1 stuk door. Word altijd wel minstends 2 of 3 x wakker...

het gaat vanzelf weg. Ik denk dat heel veel mensen een keer pfeiffer hebben gehad
veel succes in elk geval en beterschap!
Weet niet meer precies, maar ik was net een opgezwolle jeukende tomaat

Antibiotica heeft inderdaad geen zin, zoals al eerder aangegeven is dat tegen bacteriën en pfeiffer wordt veroorzaakt door een virus. Sterkte ermee

Madeliefjes schreef:Ik was 24 toen ik Pfeiffer kreeg. Een zeer heftige vorm. Ben nu 31 en kan zeggen dat ik nu pas de boel weer op de rit heb. Luister goed naar deze oude taart. Rust, rust, rust anders krijg je daar later zoveel spijt van... echt hoor. Ik was namelijk wel eigenwijs.....

SuzanLarissa schreef:Heb je ook al antibiotica gehad voor de keelpijn?
Niet nemen zou ik zeggen.. Ik heb het ook gehad toen ik pfeiffer had, en schijnbaar krijgen veel mensen een zware allergische reacties icm met pfeiffer met ik dacht Amoxcyclisine of ietsWeet niet meer precies, maar ik was net een opgezwolle jeukende tomaat
![]()
overigens heb ik na 2 jaar nogsteeds de nasleep van pfeiffer omdat het bij mij ook te laat en niet serieus genoeg werd genomen..
Het is inderdaad niet einde van de wereld, heel veel mensen hebben er helemaal geen last van. Sommige mensen wel.
Kan je niks aan doen
Had toevallig die week net een andere dokter (die van mij was op vakantie) en toen kreeg ik te horen bij de apotheek "als het pfeiffer is, mag dat helemaal niet" (waarom weet ik niet meer precies.... dacht eigenlijk dat het iets met je lever was?)