lekker in mn nakie
de eerste paar seconden loop ik altijd een beetje ontredderd rond zo van "oh ja ik ben bloot, iedereen ziet mij" maar dat is snel over... iedereen loopt bloot 
Met het lunchen is een badjas zelfs verplicht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

de eerste paar seconden loop ik altijd een beetje ontredderd rond zo van "oh ja ik ben bloot, iedereen ziet mij" maar dat is snel over... iedereen loopt bloot 
Saar4 schreef:Ik heb nooit begrepen waarom bloot hygiënischer zou zijn. Kan iemand mij dat uitleggen?
In mijn beleving zijn al die blote dozen en billen namelijk waanzinnig onhygiënisch maar blijkbaar zit het anders in elkaar.
Saar4 schreef:Ik heb nooit begrepen waarom bloot hygiënischer zou zijn. Kan iemand mij dat uitleggen?
In mijn beleving zijn al die blote dozen en billen namelijk waanzinnig onhygiënisch maar blijkbaar zit het anders in elkaar.

.Mereltje schreef:Saar4 schreef:Ik heb nooit begrepen waarom bloot hygiënischer zou zijn. Kan iemand mij dat uitleggen?
Ik snap het ook niet?
Zou iemand het duidelijk uit kunnen leggen?
Ik ben ontzettend vies van andere mensen, dus ik ga echt niet ergens zitten waar iemand met zijn blote kont op heeft gezeten
Ook heb ik liever niet dat iedereen mij naakt ziet dus nee, sauna's zijn echt niet aan mij besteed.
En ik hoef eerlijk gezegd ook niet naar andermans (al dan niet lubberende) lichaam te kijken.
Nativa schreef:Mensen, je zit niet naakt op Saunabanken enzo hoor, dus je zit echt niet ergens waar "blote dozen en billen" gezeten hebben. In de Sauna zit je gewoon op je eigen handdoek, zodat de boel ook niet onder gezweten wordt. Verder zweet je in de sauna, dat zweet zou in badkleding gaan zitten. Als je geen badkleding draagt ga je na de sauna douchen en kan je schoon zwemmen, als je met badkleding doucht krijg je die nooit helemaal schoon en komen er dus zweet (en andere) resten in het zwemwater terecht. Niet echt lekker...