Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
troi schreef:Sammyoo schreef:Je man kan het huis toch schoonhouden
Tja, ik zie het punt ook niet zo. Alleenstaande werkende ouders hebben toch ook geen recht op ondersteuning?

kwam ik er wel uit. SusanH schreef:Urielle: ik ben ook wel benieuwd of alles goed is?
) en door de rust is de baarmoederhals terug verlengd
en ondertussen heb ik ook weeenremmer gekregen om -hopelijk- die veilige termijn te halen. BlackZelda schreef:Als je een partner hebt, ga je geen huishoudelijke zorg krijgen, ook al werkt je partner. Dit is tenminste zo in NL. Valt onder het kopje gebruikelijke zorg, dit houdt feitelijk in dat een gezonde (werkende) partner moet gaan bijdragen in het huishouden, zolang jij dit niet kunt. Persoonlijke verzorging en verpleegkundige handelingen zijn uiteraard weer een ander verhaal. Dit was tenminste zo, toen ik bij het CIZ (indicatie orgaan) en het zorgkantoor werkte.
Sammyoo schreef:Je man kan het huis toch schoonhouden
maar toch bedankt!) Urielle schreef:Sammyoo schreef:Je man kan het huis toch schoonhouden
Ehm... normale dagschema 7 uur de deur uit naar zijn werk, rond 19 uur weer thuis tenzij bij boodschappen of overwerk.
Als ie daarbij om 7 uur 2 kinderen op verschillende opvangadressen af moet gaan zetten, 's avonds voor 18.30 uur weer ophalen, koken en eten, kinderen om 19 uur op bed, bezoektijd ziekenhuis 14-19.30 uur moet er ook ergens tussen gewrot en dan bij thuiskomst nog het huis poetsen, dieren voeren, stallen mesten, paarden en hond eruit,.. ik zie het nog niet![]()
maar hopelijk dus niet nodig danwel opgelost!
(petitparis, thuiszorg hebben we voor geinformeerd bij de mutualiteit maar dat kun je dus niet zomaar bestellenmaar toch bedankt!)
Urielle schreef:Sammyoo schreef:Je man kan het huis toch schoonhouden
Ehm... normale dagschema 7 uur de deur uit naar zijn werk, rond 19 uur weer thuis tenzij bij boodschappen of overwerk.
Als ie daarbij om 7 uur 2 kinderen op verschillende opvangadressen af moet gaan zetten, 's avonds voor 18.30 uur weer ophalen, koken en eten, kinderen om 19 uur op bed, bezoektijd ziekenhuis 14-19.30 uur moet er ook ergens tussen gewrot en dan bij thuiskomst nog het huis poetsen, dieren voeren, stallen mesten, paarden en hond eruit,.. ik zie het nog niet![]()
maar hopelijk dus niet nodig danwel opgelost!
(petitparis, thuiszorg hebben we voor geinformeerd bij de mutualiteit maar dat kun je dus niet zomaar bestellenmaar toch bedankt!)
Althans, dat kost de kraamzorg en de thuiszorg is van hetzelfde bedrijf dus dat zal vast hetzelfde tarief zijn?
Dat wil ik deze keer gewoon echt niet meer.
Ik schrijf nergens dat er niet voor je dieren gezorgd moet worden.