dus bezoekje aan de huisarts, die kan je zeker vertellen wat het is. En daar hoef je je echt niet voor te schamen, die mensen zien wel gekkere dingen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ragdollcat schreef:Mijn god, elke 2 dagen scheren??? Gaat dat niet enorm jeuken daar? (neem me niet kwalijk, is maar een flauwe grapje van mij)
Ikzelf denk iets van herpes, want al dat gescheer he, dat maakt de huid daar heel erg schraal en natuurlijk minimale wondjes en kwetsbaar waardoor iets van een SOA makkelijk kan doordringen.
Ik zou maar wel naar een dokter gaan als ik jou was.
peacehorses schreef:en een soa krijg je ook niet altijd alleen maar van seks.![]()
dus bezoekje aan de huisarts, die kan je zeker vertellen wat het is. En daar hoef je je echt niet voor te schamen, die mensen zien wel gekkere dingen!
Raudkas schreef:Of misschien een schimmel infectie? Kan bijwerking zijn van een antibiotica kuur, stress oid. Heb ik zelf ook gehad, erg vervelend. Maar met paar pilletjes van de dokter is het zo weer overMisschien toch even naar de huisarts
Tessaaaaaa schreef:peacehorses schreef:en een soa krijg je ook niet altijd alleen maar van seks.![]()
Als je het nie enkel krijgt van seks waar noemd het dan seksuele overdraagbare aandoening?
Tessaaaaaa schreef:Als je het nie enkel krijgt van seks waar noemd het dan seksuele overdraagbare aandoening?
Pluttersput schreef:Ik zou eens even googlen op herpes, maar dan de genitale versie. Kan van een koortslip uitlopen tot dat, en dat kan je ook jaren hebben, zonder dat je er last van hebt.
Google het even, daar is veel op te vinden. Maar ik zou toch een bezoek aan de huisarts brengen, die kan je vast meer vertellen
Tinkerloos schreef:Tessaaaaaa schreef:Als je het nie enkel krijgt van seks waar noemd het dan seksuele overdraagbare aandoening?
Omdat het via sex contact gaat,maar als iemand het virus van bijv. genitale wratten draagt,en dan zijn handen na het plassen niet wast, dan kan je het krijgen via de hand van die persoon.
Of via een handdoek waar dat virus op zit,wc bril,what ever.
moet echt via direct contact gebeuren.
Het is even een vreemd idee maar ze zijn het gewend
Tessaaaaaa schreef:jesito schreef:Volgens mij zijn dit ingegroeide haartje omdat je zoveel scheert, dit kunnen absesjes worden en dat is pijnlijk om die zomaar uit te duwen.
Ik hoop dat het dat maar is, hoe lang zouden die bultjes dan blijven?
Tessaaaaaa schreef:Ragdollcat schreef:Mijn god, elke 2 dagen scheren??? Gaat dat niet enorm jeuken daar? (neem me niet kwalijk, is maar een flauwe grapje van mij)
Ikzelf denk iets van herpes, want al dat gescheer he, dat maakt de huid daar heel erg schraal en natuurlijk minimale wondjes en kwetsbaar waardoor iets van een SOA makkelijk kan doordringen.
Ik zou maar wel naar een dokter gaan als ik jou was.
Kan je eerlijk zeggen dat het niet jeukt, nooit last van. Ik voel me gwn beter als ik geen haar heb daar. Maar nu ga ik me wel effe inhouden om te kijken als het weggaat
Een bultje kan zoveel betekenissen hebben.