bultjes rond vagina

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:13

en een soa krijg je ook niet altijd alleen maar van seks. :)*
dus bezoekje aan de huisarts, die kan je zeker vertellen wat het is. En daar hoef je je echt niet voor te schamen, die mensen zien wel gekkere dingen! :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:14

Mijn god, elke 2 dagen scheren??? Gaat dat niet enorm jeuken daar? (neem me niet kwalijk, is maar een flauwe grapje van mij)

Ikzelf denk iets van herpes, want al dat gescheer he, dat maakt de huid daar heel erg schraal en natuurlijk minimale wondjes en kwetsbaar waardoor iets van een SOA makkelijk kan doordringen.

Ik zou maar wel naar een dokter gaan als ik jou was.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:18

ik heb het ook, komt van het scheren.
Op een gegeven moment kan je ze uit knijpen, doet wel ongeloofelijk veel pijn hoor.
beetje trekzalf helpt ;)

ik scheer niet meer om de 2 dagen, doet me verschrikkelijk veel pijn die dingen, denk dat ik maar overga op die ontharingscreme voor die plekken.

Niekj_Jente

Re: bultjes rond vagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:19

Ik zou idd gewoon eens een tijdje niet scheren.
Dan weet je zeker of het daar aan ligt of juist niet.

Tessaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 22:21

Ragdollcat schreef:
Mijn god, elke 2 dagen scheren??? Gaat dat niet enorm jeuken daar? (neem me niet kwalijk, is maar een flauwe grapje van mij)

Ikzelf denk iets van herpes, want al dat gescheer he, dat maakt de huid daar heel erg schraal en natuurlijk minimale wondjes en kwetsbaar waardoor iets van een SOA makkelijk kan doordringen.

Kan je eerlijk zeggen dat het niet jeukt, nooit last van. Ik voel me gwn beter als ik geen haar heb daar. Maar nu ga ik me wel effe inhouden om te kijken als het weggaat

Raudkas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:22

Of misschien een schimmel infectie? Kan bijwerking zijn van een antibiotica kuur, stress oid. Heb ik zelf ook gehad, erg vervelend. Maar met paar pilletjes van de dokter is het zo weer over :) Misschien toch even naar de huisarts

Tessaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 22:23

peacehorses schreef:
dus bezoekje aan de huisarts, die kan je zeker vertellen wat het is. En daar hoef je je echt niet voor te schamen, die mensen zien wel gekkere dingen! :)

Als je het nie enkel krijgt van seks waar noemd het dan seksuele overdraagbare aandoening?

Tessaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 22:26

Raudkas schreef:
Of misschien een schimmel infectie? Kan bijwerking zijn van een antibiotica kuur, stress oid. Heb ik zelf ook gehad, erg vervelend. Maar met paar pilletjes van de dokter is het zo weer over :) Misschien toch even naar de huisarts

Ik neem geen medicatie buiten mijn pil. Ik hoop gwn ingegroeide haartjes

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:28

Ik zou eens even googlen op herpes, maar dan de genitale versie. Kan van een koortslip uitlopen tot dat, en dat kan je ook jaren hebben, zonder dat je er last van hebt.
Google het even, daar is veel op te vinden. Maar ik zou toch een bezoek aan de huisarts brengen, die kan je vast meer vertellen :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:28

Misschien bedoeld peacehorses niet de werkelijke seks zelf, maar het vrijen (zonder kleding) en handmatige(en andere in deze categorie vallende) handelingen. Hiermee kun je ook soa's overdragen.

Meid, gewoon even langs je huisarts gaan. Anders blijf je in die onzekerheid zitten.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:30

Tessaaaaaa schreef:
peacehorses schreef:

Als je het nie enkel krijgt van seks waar noemd het dan seksuele overdraagbare aandoening?

omdat het seksueel overdraagbaar is. Maar je kunt ook een infectie krijgen door een wondje oid die je dan seksueel over kunt dragen aan een ander. En uiteraard ook wat annepaardoes zegt :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:31

Tessaaaaaa schreef:

Omdat het via sex contact gaat,maar als iemand het virus van bijv. genitale wratten draagt,en dan zijn handen na het plassen niet wast, dan kan je het krijgen via de hand van die persoon.
Of via een handdoek waar dat virus op zit,wc bril,what ever.

Tessaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 22:35

Pluttersput schreef:
Ik zou eens even googlen op herpes, maar dan de genitale versie. Kan van een koortslip uitlopen tot dat, en dat kan je ook jaren hebben, zonder dat je er last van hebt.
Google het even, daar is veel op te vinden. Maar ik zou toch een bezoek aan de huisarts brengen, die kan je vast meer vertellen :)

Stond bij branderig gevoel bij plassen en dat heb ik niet

Tessaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 22:37

Tinkerloos schreef:
Tessaaaaaa schreef:

Omdat het via sex contact gaat,maar als iemand het virus van bijv. genitale wratten draagt,en dan zijn handen na het plassen niet wast, dan kan je het krijgen via de hand van die persoon.
Of via een handdoek waar dat virus op zit,wc bril,what ever.

Oh oke, snap het

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 05:16

naar mijn weten is een wc bril een fabeltje ;) moet echt via direct contact gebeuren.

Ik denk ook genitale wratten. Gewoon even naar HA gaan, dan merk je het vanzelf :) Het is even een vreemd idee maar ze zijn het gewend :j

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:00

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:45

Tessaaaaaa schreef:
jesito schreef:
Volgens mij zijn dit ingegroeide haartje omdat je zoveel scheert, dit kunnen absesjes worden en dat is pijnlijk om die zomaar uit te duwen.

Ik hoop dat het dat maar is, hoe lang zouden die bultjes dan blijven?

Mijn zusje heeft dat eens gehad en zij is ermee naar de dokter gegaan die ze open heeft gemaakt en schoon heeft gemaakt.
Deed wel behoorlijke pijn, vooral het thuis verder schoonhouden.
Bij haar kwam het ook door te vaak scheren.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 08:21

Als het ingegroeide haartjes zijn kun je na het scheren voortaan beter insmeren met zinkzalf. Dat vermindert irritatie maar zorgt ook dat je met een pincetje ingegroeide haartjes er nog makkelijker uit kunt wippen waarna je ze kunt trekken. Niet dat je daar nu iets aan hebt als het al abcesjes zijn, maar voor daarna ;)

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:06

Als je het echt wilt weten moet je naar de dokter,
Je zal niet de eerste zijn met zo'n vraag en STEL je hebt een soa, dan kan je er nu nog wat aan doen..

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:11

Je kan ook op zoek gaan naar een vrouwelijke huisarts, ik ga voor dat soort dingen ook liever naar een vrouw. Dat vind ik zelf ietsje ongemakkelijker als naar een man gaan :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:55

Tessaaaaaa schreef:
Ragdollcat schreef:

Kan je eerlijk zeggen dat het niet jeukt, nooit last van. Ik voel me gwn beter als ik geen haar heb daar. Maar nu ga ik me wel effe inhouden om te kijken als het weggaat

Veel mensen vertelden me dat het enorm gaat jeuken, dus je scheert net te vaak om er last van te gaan krijgen.

Niemand ziet je doosje hoor, dus waarom zo fanatiek scheren?

Ik zou wel gewoon naar de Huisarts gaan, stel je voor dat het erger wordt? Dan ben je nog verder van huis.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 03-07-12 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:59

Ts, ga naar de ha! Ik loop met een dik litteken, daar beneden, doordat ik ben door blijven lopen met een in gegroeide haar.
En pas na een half jaar naar de ha durfde. Dus snel er heen, en dat is echt niet raar want die mensen hebben er voor geleerd!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:33

Het hoeft heus niet direct een soa te zijn, maar als je je zorgen maakt kun je altijd even langs je huisarts gaan :) Een bultje kan zoveel betekenissen hebben.

Tessaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 10:46

Het is inderdaad geen soa maar ingrgroeide haartjes van me te vaak te scheren. Ze zijn nu zo goed als weg :D

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:45

Minder gaan scheren dus, niemand ziet jouw doosje dus wat is het nut ervan, behalve dat je er last van hebt.