Mijn tieten zitten "te hoog"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ietjelover

Re: Mijn tieten zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:53

oja heel erg irritand is dat als je in de winkel ofzo iets aan een man vraagt, of in de klas met een jongen aan het praten bent en dat ze dan gewoon TE opvallend naar je tieten zitten te kijken.
Ik durf dan (zeker bij mensen die ik ken) wel te zeggen van hallo hier zitten mijn ogen,
maar ik merk bij sommige meisjes dat ze heel erg verlegen worden en dan weglopen ofzo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:02

Wat nou weg steken? Je hebt een mooie stevige hoog zittende boezem en je verstopt hem?! Meid daar doen een boel vrouwen een moord voor! ;)
Mijn vriendinnen (en vriend) zeggen altijd "trots zijn op wat god je gegeven heeft" :D

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:09

Mijn vriend lijkt voor het eerst oprecht geïnteresseerd in bokt en vraagt zich af waar alle foto's blijven. :D

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:10

Ik kreeg die opmerking ook laatst naar me hoofd
Dat ik altijd push up droeg en blablabla
Eh nee ik heb gewoon dikke en hoge tieten :')
Niks an te doen :P
Vind t oerlelijk en super irritant
Gewoon nog wat jaartjes wachten dan gaat t vanzelf wel hangen :P

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:12

Wie wilt er ruilen? Naar mijn gevoel zitten die van mij te laag -O- En ik ben 22, geen kids..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:13

Mijn tieten zaten eerst ook op een hoogte dat ik met gemak mezelf een blauw oog kon meppen als ik zonder tietentuig op een paard zou stappen....inmiddels hebben ze besloten het wat lager op te zoeken na 2 zwangerschappen

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:16

Het is al eerder gezegd, maar ze gaan vanzelf zakken.

Verder kan een goeie BH helpen, belangrijk daarbij is dat de cup vrij hoog sluit. Een te laag sluitende cup geeft een rand in je borst met een bobbel boven je BH uit.
Naar een speciaalzaak en je goed laten voorlichten.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:32

Kan je leeftijd niet zien in je profiel maar geloof me; ooit komt de dag dat je denkt "booooooooh wat beginnen mijn tieten toch vreselijk te hangen". ;) Als het echt extreem is of als je er echt psychische problemen van ondervindt dan is dat natuurlijk helemaal niets om grapjes over te maken. Misschien kun je dan een keer naar je huisarts om er eens over te praten?

Groetjes Izep

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:53

tiwi1969 schreef:
Het is al eerder gezegd, maar ze gaan vanzelf zakken.

Verder kan een goeie BH helpen, belangrijk daarbij is dat de cup vrij hoog sluit. Een te laag sluitende cup geeft een rand in je borst met een bobbel boven je BH uit.
Naar een speciaalzaak en je goed laten voorlichten.

dan is je bh gewoon te klein :+
met een lage cup hoort er ook geen 'bobbel' te ontstaan :D

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:59

Dat is waar. Een goed passende bh is een must!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:17

Ja klopt,
maar probeer die maar is een te vinden (in mijn maat dan)!
Of een bikini os nog 1000x erger!

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:28

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:07

Haha Horsii, geweldig leuk geschreven :D :D

Ik herken het wel. Ik heb cup C, niet heel overdreven groot dus, maar bij de minste bh of net het verkeerde shirtje lijken ze enorm.
Een coltrui of t-shirts, jurkjes e.d. met een hogere hals trek ik bijvoorbeeld al niet meer aan, gewoon omdat 'ze' dan nog meer lijken.
Op zich moet je inderdaad trots zijn op wat je hebt, maar het maakt mij soms best onzeker -O-

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:13

Alle boktmannen hier hebben met dit topic de tijd van hun leven.... :')

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:21

goeroe schreef:
Mijn vriend lijkt voor het eerst oprecht geïnteresseerd in bokt en vraagt zich af waar alle foto's blijven. :D

_O-

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:30

Ik heb dit "probleem" ook, eigenlijk nooit naar gekeken maar bij mij zitten ze ook hoog. Vandaar dat mensen regelmatig denken dat ik grotere borsten heb, heb maar cup c. Nouja ze kunnen maar beter groter dan kleiner lijken denk ik dan maar altijd. :')

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:34

een shirt aantrekken als je dit leest zit je te laag. en zuignappen pakken en er een gewichtje aanhangen :D
Wat ik er op de foto van zag valt het wel mee naar mijn idee, zie er niets geks aan misschien steken ze meer uit omdat ze kleiner zijn. ik zou eerder zeggen als iemand er wat van zegt, dus jij kijkt naar mijn borsten , doe ik toch ook niet bij jou???

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:37

TS, ik ben jaloers (': Ik heb een kleine 75B, en dan zitten ze ook nog vrij laag, waardoor het lijkt alsof het helemaal niets is. (':

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:42

Gelukkig beter te hoog dan te laag maar ik kan me heel goed voorstellen dat het heel vervelend is! Je wil er ook niet onnodig mee te koop lopen.
Inderdaad juist géén hooggesloten kleding aandoen, daar lijken ze alleen nog maar groter van! Ik zou eerder voor een lichte v-hals gaan of een wat lagere ronde hals. En verder inderdaad gewoon trots erop zijn dat ze niet te groot zijn en niet hangen, daar kan je echt blij mee zijn.
Mijne zijn behoorlijk aan de maat maar omdat ik echt een zandloperfiguur heb lijken ze veel kleiner dan de maat die ik draag. Dat is ook best frustrerend want ik heb wel de lichamelijke ongemakken ervan (en kan heel slecht lingerie kopen). Maar zo is er met alle tieten wel wat, we kunnen niet met en niet zonder!

Maar wat anders... dan kan je zeker wel heel goed strapless kleding dragen? Mijne zitten wel op normale hoogte zegmaar, en ze hangen ook niet gelukkig maar de zwaartekracht werkt toch wel ietsje en dan lijkt het gat tussen m'n borst en nek altijd echt enoooorm dus geen strapless voor mij helaas, dat is wel jammer. Maar denk dat dat dan jou juist wel heel erg goed staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:50

Wel handig is van zulke tieten is, dat ik regelmatig gratis drinken krijg van de barman _O-
Gelukkig een goede kameraad van mijn vriend. Dus die vind het ook niet erg.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:54

Meid, wees trots op wat je hebt, mag je best laten zien hoor!

Voor je het weet ben je oud(er) en kijk je met weemoed terug :D .

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 00:35

Hahaha _O- Zoals die foto. Zo hoog zijn mijn tieten :')
En ik had in groep 5 al tieten en werd altijd gepest met: HAHA! Jou tieten zijn groter dan die van mijn zus! (van 18..) En erg dat ik dat toen vond :oo Nu denk ik; HAHA! Ik heb tieten en jij niet :D Ik ben inderdaad best trots op mijn tieten maar soms zijn de opmerkingen zo vervelend :Y) Opmerkingen over dat ik er mee loop te pronken krijg ik trouwens vooral van mannen := Vrouwen vinden mij meestal sowieso niet zo lief ofzo :Y) Vooral wanneer ze een vriendje hebben ben ik het kwaad.. :=

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 00:40

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 00:41

Hilli schreef:
Ach, zolang je met hoogwatertieten niet ook nog eens een push-up aantrekt :D Ik heb als student in een boekhandel gewerkt waar regelmatig een vrouw aan de kassa kwam met én een flinke bos hout voor de deur én dus hoogwatertieten én en push-up aan. Ik keek mijn ogen uit :wow:

Dan worden het meer oorwarmers. :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 00:51