Waarom lopen tijdens het telefoneren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 13:12

jaa ik doe het ook altijd!
Weet ook niet precies waarom eigenlijk...
Ik hou niet van bellen, dus denk dat het iets met zenuwachtig zijn te maken heeft.

Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die dit doen trouwens. ik dacht altijd dat ik de enige was :')

saskiakefie

Re: Waarom lopen tijdens het telefoneren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-12 13:30

haha grappig om te lezen. :P
Mijn moeder doet het dus ook die gaat de hele tijd in de huiskamer lopen. Eerder hadden we nog zo'n vaste telefoon dus dan kon dat gewoon niet maar sinds we een losse hebben.. := Maar ook op het station etc zie ik het regelmatig gebeuren.

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 13:33

Ik loop ook altijd als ik aan het bellen ben. Daardoor kan ik me beter concentreren op het gesprek. Waarom? geen idee haha

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 13:34

Ik maak altijd hele tekeningen tijdens het telefoneren (voor mijn werk). Echt onbewust, als ik dan klaar ben met bellen heb ik altijd weer een nieuw kunstwerk gemaakt :P

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 13:35

Ik doe dat ook altijd, als ik moet bellen, maar ik loop ook altijd naar buiten als bijvoorbeeld m'n ouders er zijn :')
Echt vaag haha..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:53

Mijn moeder gaat dan allerlei dingen verplaatsen :') Een tijdje geleden had ze haar agenda voor zich en daar zat een post-it in, nou die is wel 500 keer op een andere plek geplakt _O-

Vind het altijd vreselijk vervelend!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 17:20

thuis liep ik rondjes rond de tafel, kon gerust anderhalfuur zo rondjes lopen.
hier kan dat niet, maar heb geen vaste telefoon, en heb nooit lang gebeld eigenlijk. Als ik niet kan rondlopen ben ik ook constant bezig met dingetjes te verplaatsen en hokjes en lijntjes overal op te tekenen :D

ik denk dat het is om me iets visueels te geven, ben nogal een beelddenker ook, en ik heb moeite om de stem te vatten zonder dat ik die persoon zie.

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 23:44

Haha wat grappig. Ik ga altijd zitten, of dan loop ik naar boven toe en ga ik daar zitten.
Mijn broer gaat ook altijd rond lopen, zo irritant :P
Maar ook gewoon overal naartoe, dan loopt die weer naar de keuken, weer terug naar de woonkamer en dan gewoon echt 5 keer hetzelfde rondje :')

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 00:28

Als ik een lastig telefoongesprek heb op mijn werk teken ik ook altijd iets, daarna kan ik me bepaalde zinnen herinneren uit het gesprek bij elk soort krabbel. Super handig :')

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 00:46

Caira schreef:
geen idee, ik doe het ook altijd, of ik ga schoonmaken... Maar ik ben dan ook best bijzonder!

Haha! Dat doe ik ook! Ik dacht dat ik de enige was :') Als ik telefoneer zie ik ineens overal stofjes en haartjes liggen :') En dan moet ik dat ook direct weghalen :') Maar waarom ik het doe? Ik heb geen flauw idee :P

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 08:37

ik doe het ook altijd! en als ik dan niet kan lopen ga ik zitten en trappel ik met m'n voeten op de grond. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 08:39

Ik sta altijd met wilde gebaren m'n vogel te vertellen dat ie stil moet zijn, want die vind het leuk om keihard Jingle Bells te gaan fluiten wanneer ik iemand aan de telefoon heb :=

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 08:50

Ik heb ook een hekel aan bellen dus misschien heeft het bij mij ook iets met zenuwen te maken oid... als ik niet ga zitten terwijl ik gebeld word/iemand bel dan ga ik ook doelloos rond lopen zonder dat ik het besef, als ik dan ophang is het altijd een verrassing waar ik mezelf bevind :') ben me echt wel eens rot geschrokken omdat ik plotseling op zolder stond zonder dat ik doorhad dat ik naar boven gelopen was _O-

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 08:59

ik ga de kamer vegen of de afwasmachine in/uitruimen als ik thuis gebeld word.

en andersom, als ik aan het fietsen ben, denk ik:wie zal ik eens bellen?

stukje verveling?

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 09:04

Deze vraag is wel eens bij "ECHT WAAR?!" gekomen. Dat ijsberen heeft inderdaad te maken met dat het de hersenen activeert.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 11:34

Ik doe het inderdaad ook, of ik ga met iets frutten ofzo. Naast het telefoneren ben ik altijd nog nog iets naders aan het doen. :')

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:09

Ik ga voor een telefoontje juist zitten, moet er mij op voorbereiden. Ik heb namelijk echt een ''belfobie'' (iig toch voor onbekenden of wel bekenden maar niet heel goed gekend :P). Ik zet vaak zelfs eerst wat zinnetjes in Word als ik naar een onbekend iemand moet bellen (met wat ik zeker moet zeggen/vragen). En dan typ ik tijdens het gesprek ook af en toe wat bij, omdat ik bang ben door alle "belstress" te vergeten wat de persoon aan de andere kant allemaal gezegd heeft. := (oké, ik ben erg als ik dit zo lees :') ) Zou al lopend niet zo makkelijk gaan denk ik.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:24

Als ik blote voeten heb ga ik aan m'n tenen friemelen :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:35

XoNo schreef:
Mijn vriend doet het ook, bloednerveus word ik ervan :D

Ik heb zelf telefonisch werk, ik kijk wel uit, ik heb geen wandelschoenen :')

Hier nog een, word er gek van!

Wel goed voor je conditie als je dan de hele dag aan het lopen bent :+

Cayenne schreef:
Ik sta altijd met wilde gebaren m'n vogel te vertellen dat ie stil moet zijn, want die vind het leuk om keihard Jingle Bells te gaan fluiten wanneer ik iemand aan de telefoon heb :=

Geweldig zo'n beest!

wij hadden een beo, en dan ging de telefoon en dan riep hij al kei hard "Goededag met Mobach" Want dat zei mijn vader altijd :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:23

onze grijze roodstaart doet dit ook. zegt al hallo bij het overgaan, en is dan ofwel hele verhalen aan het meevertellen (het klinkt als een paar mensen in conversatie, maar die net te stil praten om ze te begrijpen, meer gemompel), of hij is heel luid aan fluiten/schetteren, of maakt het geluid van een keiharde boer :D