Bio-oil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gebruik je het en is het fijn?

Ja, ik gebruik het en het helpt goed
8 (34%)
Ja, ik gebruikt het maar het helpt niet goed
5 (21%)
Ja ik het het gebruikt en het resultaat is er nog
2 (8%)
Nee, ik heb het gebruikt maar het hielp niet
8 (34%)

Totaal aantal stemmen: 23

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:52

Sinelia schreef:
Ik heb het gebruikt voor mijn strai, maar hielp niks. Ik smeer nu slakkenslijmcreme en dat verminderd mijn strai aanzienlijk..

je straie verdwijnt ook helaas niet want dat zit er gewoon maar bij mij is het gewoon wit geworden :j

dames, ik beweer nergens dat mijn striae als sneeuw voor de zon verdwijnt, ik zei ook "temmen" oftewel van vuurrood naar wit, waar ik heel blij mee ben!

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:52

Wat bio-oil doet is er voor zorgen dat je het litteken masseert waardoor het litteken minder vast gaat zitten en dus ook minder zichtbaar kan worden.
Het bestaat gewoon uit Paraffine dus is niet anders dan een massage olie. Alleen dan 10 euro voor een klein potje :+
Er zit niets in wat er voor zorgt dat je littekens minder worden, dat is namelijk met een creme/olie onmogelijk. Het is puur de massage die je, je litteken geeft.

spekkiejnfu

Re: Bio-oil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:56

Wij zijn gesponsord met het product tijdens brandwondenkamp (heb zelf veeeeel littekens), en ik moet zeggen dat ik het heerlijk spul vind! Het is inderdaad meer bedoeld zodat het litteken wat soepeler wordt, daardoor wordt de doorbloeding beter en je litteken lichter, maar dat ligt natuurlijk aan het type litteken! Ik zweer bij bio-oil!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 08:19

_Friemel schreef:
Sinelia schreef:
Ik heb het gebruikt voor mijn strai, maar hielp niks. Ik smeer nu slakkenslijmcreme en dat verminderd mijn strai aanzienlijk..

je straie verdwijnt ook helaas niet want dat zit er gewoon maar bij mij is het gewoon wit geworden :j

dames, ik beweer nergens dat mijn striae als sneeuw voor de zon verdwijnt, ik zei ook "temmen" oftewel van vuurrood naar wit, waar ik heel blij mee ben!

met mijn slakkencreme zijn er kleine striemen helemaal verdwenen en de rest is wittig en dat in een paar weken, die Bio iol deed niets....

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:42

Is dat die slakkencreme van de action die je bedoelt? Of waar heb je hem gehaald? :)

Sabini

Re: Bio-oil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:45

Ik :j

Voor m'n striemen (ik ben vorig jaar heel veel kilo's afgevallen). Het werkt goed, de striemen zijn veel minder zichtbaar, en op sommige plekken al helemaal niet meer te zien zelfs (gaat vooral om m'n dijen/bovenbenen).

En mijn ex-vriend heeft hele erge littekens na een zwaar ongeluk. Hij is het direct tijdens de genezing gaan gebruiken. Veel littekens werden hierdoor minder dik en mooier van kleur (meer huidskleur zeg maar).
Ik beveel Bio-Oil zeker aan! :)

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:28

Lidewijke schreef:
Is dat die slakkencreme van de action die je bedoelt? Of waar heb je hem gehaald? :)

bij de tuinen...

Is wel heel erg duur....