Het is natuurlijk heel persoonlijk, want er zijn ook genoeg mensen die geen of weinig last hebben. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Warbling schreef:Bij mij is het op m'n 15e gedaan geloof ik.
Het is mij wel tegengevallen, heb er lang last van gehad. Werd vaak ook 's nachts wakker van de pijn. Ben 2 weken thuis geweest van school.
Na de operatie ook veel bloed overgegeven, maar degene die bij mij op de kamer lag had dat helemaal niet dus dat is sowieso persoonlijk.
Ik wilde ook niks eten. Echt helemaal niks, ook geen ijsjes dus daar ben ik ook best beroerd van geweest.
Het is het wel waard geweest, ik heb nagenoeg nooit meer keelpijn.
M'n nichtje moest een paar dagen later, maar die was eerder weer aan t werk als ik. Die heeft alleen de eerste paar dagen pijn gehad en het is haar onwijs meegevallen. Zij heeft ook helemaal geen bloed overgegeven.
JJane schreef:Bij mij zijn de amandelen ook op latere leeftijd eruit gehaald. Ik ben gelijk toen ik waker werd ijswater gaan drinken en was met 2 dagen weer als nieuw. Wel moet ik erbij vertellen dat ik een half jaar voor mn operatie een ontsteking heb gehad. Zeg maar een soort van droes. Daar heb ik enorm veel pijn aan gehad en de kno arts vertelde ook dat mensen die dat hebben gehad de operatie peanuts vinden.

San_ner schreef:Bij mij zijn ze eruit gegaan toen ik 16/17 was. Het is mij ook flink tegengevallen. Toen ik net wakker werd uit de narcose dacht ik dat ik doodging, omdat ik voor m'n gevoel niks kon qua slikken etc.![]()
Al die verhalen over ijsjes eten zijn mij ook nogal tegengevallen, ik kreeg m'n mond niet eens open.. dus ijs ging er ook niet in. Vond het echt verschrikkelijk. Heb ongeveer een week echt niet veel kunnen eten en daarna werd het steeds beter.
Bij mij zijn ze eruitgehaald omdat ik altijd een aantal keer per jaar ontstoken amandelen had. Amandelen eruit laten halen was énorm pijnlijk, maar ik heb daarna nooit meer last van mijn keel gehad.
Sterkte met je operatie en ik hoop dat de pijn meevalt!
ijswater werkte voor mij het beste
Marlies94 schreef:Warbling schreef:Bij mij is het op m'n 15e gedaan geloof ik.
Het is mij wel tegengevallen, heb er lang last van gehad. Werd vaak ook 's nachts wakker van de pijn. Ben 2 weken thuis geweest van school.
Na de operatie ook veel bloed overgegeven, maar degene die bij mij op de kamer lag had dat helemaal niet dus dat is sowieso persoonlijk.
Ik wilde ook niks eten. Echt helemaal niks, ook geen ijsjes dus daar ben ik ook best beroerd van geweest.
Het is het wel waard geweest, ik heb nagenoeg nooit meer keelpijn.
M'n nichtje moest een paar dagen later, maar die was eerder weer aan t werk als ik. Die heeft alleen de eerste paar dagen pijn gehad en het is haar onwijs meegevallen. Zij heeft ook helemaal geen bloed overgegeven.
Bij mij het zelfde, erg last gehad, geen honger en had ongeveer 11 dagen veel pijn. Daarna zakte het snel af

) en na 2 weken had ik mijn eigen stem weer terug.
.