Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friesiszwart schreef:galley schreef:Kan je niet gewoon de module tandarts bij je verzekering pakken?
Van de kosten heb ik overigens geen idee..
Dat zou kunnen maar acceptatie is na sanering. Logisch anders neemt niemand een verzekering behalve op het moment van klachten.

Mootje schreef:Meen je dat nou? Ik hoef pas in augustus en heb vorige keer de prijslijst niet bestudeerd
Ik wil alsnog geen verdoving, maar vind dat wel vreemd!
Natasja91 schreef:En sowieso zit ik helemaaaal gestresst als ik niet verdoofd ben...
Natasja91 schreef:Boven, helemaal achteraan (geen verstandskies, die is daar nog niet door).
Hoe kunnen ze pijnloos verdoven dan?
Hij gaat nu regelmatig naar de keuken met een tang....
Daphne__ schreef:Mijn vader heeft hetzelfde probleem... Geen tandartsverzekering en extreem hoge kostten. Hij heeft altijd een heel gezond gebit gehad, maar zoineens ging het achteruit... Nu zelfs zo erg dat al z'n tanden verrot zijn en hij vreselijke pijn heeft.
Al zijn tanden moeten getrokken worden en dan een kunstgebit, boven en onder.
Onze tandarts rekent 50 euro per tand die getrokken moet worden.... Nou reken maar uitHij gaat nu regelmatig naar de keuken met een tang....
![]()
Hij voelt zich ontzettend rot, hij ziet er graag goed uit en zonder tanden voelt hij zich natuurlijk niet bepaald mooi.

vermoed dat mijn enigste vulling het begeven heeft , bovenkant van tand zit niks meer....
zit je al krap,kan je niet eens naar de tandarts, is toch te gek voor woorden!