Scheef bekken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Scheef bekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 13:13

Bij mij staat er ook steeds vanalles scheef, dan ben ik weer te veel aan het klussen, slepen en sjouwen geweest :P

Eens in de zoveel tijd ga ik dan naar de Chiropractor, trek m'n schoenen uit, ga op mijn buik liggen op de behandeltafel, de beste man pakt mijn voeten en beweegt die omhoog, merkt dan blijkbaar een verschil, volgt even mijn ruggengraat omhoog, zachtjes wat duwend op de wervels om te voelen hoe die reageren, ik hoor wat aha en hmm geluidjes...en hij gaat aan de slag om alles weer recht boven elkaar te stapelen :P

Bekken recht zetten, wervels in m'n onderrug rechtzetten, dan de daar weer schuin op staande wervels (een beetje tussen mijn schouderbladen) weer recht zetten, dat stijve nekje weer losmaken, dan gaat die heel gemeen op mijn triggerpoints (spierknoopjes die de oorzaak zijn van het scheef trekken van de wervels elke keer _-:( ) staan drukken, en dan gaat hij nog even een paar minuutjes met een automatisch massage-rol-apparaat over mijn hele rug heen om de boel wat ontspannen te krijgen (ik betwijfel of dat werkt, maargoed :P ) en ben ik weer klaar.

En zo'n 10 minuten nadat ik de deur binnen kwam, ga ik er weer naar buiten...en kan ik ineens weer draaien en buigen enzo, en is de rugpijn/nekpijn/pijn tussen mijn schouders en eventuele hoofdpijn weg +:)+

Succubi

Re: Scheef bekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:01

Houd er ook rekening mee dan het aan te raden is je paard óók recht te richten :)
Mijn paardje gaat vaak mee in mijn scheefheid, of ik in haar scheefheid?
Maar als ik naar de manueel ga en alles rechtzet neem ik meestal ook weer een paar paardrijd lessen erbij om haar en ons ook recht te houden :).