Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Omdat het allemaal nog een beetje recente ontwikkelingen zijn, is het onderzoek naar korte/lange-termijneffecten nog een beetje dubieus, maar moeilijke slapers zouden het eens kunnen proberen. In mijn studentenkamer staat onze router/modem vrijwel direct naast mijn hoofdeinde en ik slaap daar echt slecht. (alhoewel er natuurlijk meer factoren zijn).
(ik heb 'm eigenlijk altijd bij me omdat mijn vader wel eens zou kunnen bellen vanwege problemen) Die van mijn man heeft wel internet, maar die ligt aan de andere kant van het bed.
freakish1977 schreef:hmmmmm...... Ik heb wel mijn telefoon bij me op het nachtkastje liggen, maar dat is nog een ouderwetse zonder internet.....(ik heb 'm eigenlijk altijd bij me omdat mijn vader wel eens zou kunnen bellen vanwege problemen) Die van mijn man heeft wel internet, maar die ligt aan de andere kant van het bed.
). Maar denk ook niet dat het daarmee te maken heeft, aangezien dit probleem maar recent is en die modem er wel al langer dan vandaag staat.

Ben benieuwd voor hoe lang want ben altijd een slechte slaper. Silence schreef:Ik slaap ook heel slecht , maar dat heeft wel een reden.
Ik ben mijn baan kwijt en van de reacties op sollicitaties wordt je ook niet gelukkig.
Met als gevolg dat ik waarschijnlijk een van mijn paarden moet gaan verkopen.
Dat alles zorgt niet echt voor een goede nachtrust.
Mag blij zijn als ik op een nacht een uurtje of 3-4 slaap.
Wat weer tot gevolg heeft dat ik overdag in slaap val.
Gaf eerst de schuld aan mijn poes Puk, maar nu ik 6100 KM van haar verwijderd ben kan ik dat helaas niet meer zeggen
Word elke nacht minstends 1 a 2 x wakker, ik slaap laat, en ik woel vreselijk, draai elke kant op, eindig vaak zonder dekens en helemaal bezweet
Slapen is niet mijn sterkste punt

Ik had nooit last van muggen en spinnen omdat mijn kat die allemaal opat