Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat zei mijn eigen dokter! Hij voelde het direct! En zei dat die andere dokter het ook had moeten zien.. Ik heb 1,5 uur geleden een paracetamol ingenomen helaas nog geen werking ervan..
Waarschijnlijk heeft die het door zwelling destijds helemaal niet eens kunnen vinden maargoed..
__Marije__ schreef:Inderdaad 4 keer per dag 2 paracetamol afgewisseld met de diclofenac, waarschijnlijk 3 keer daags 1? Hoop dat je dan een beetje de nacht door komt!
Ginootje schreef:Dat het een fout is heb ik er zelf niet van gemaaktDat zei mijn eigen dokter! Hij voelde het direct! En zei dat die andere dokter het ook had moeten zien.. Ik heb 1,5 uur geleden een paracetamol ingenomen helaas nog geen werking ervan..
Ginootje schreef:Dat het een fout is heb ik er zelf niet van gemaaktDat zei mijn eigen dokter! Hij voelde het direct! En zei dat die andere dokter het ook had moeten zien.. Ik heb 1,5 uur geleden een paracetamol ingenomen helaas nog geen werking ervan..
pinto_1 schreef:Ginootje schreef:Dat het een fout is heb ik er zelf niet van gemaaktDat zei mijn eigen dokter! Hij voelde het direct! En zei dat die andere dokter het ook had moeten zien.. Ik heb 1,5 uur geleden een paracetamol ingenomen helaas nog geen werking ervan..
Maar toch raar dat je dokter nu zou kunnen zien dat het 6 weken geleden al ontstoken was... Hij weet toch niet hoe het er vlak na koninginnedag uitzag?