Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XxLMMxX schreef:Nou eigenlijk valt t me wel mee, als je duidelijk de regels weet, zorgt t voor vermindering van m'n buikpijn dan zou dat echt fijn zijn, en blijkt t niet te werken kan er altijd nog gestopt worden, heb je niks verloren.
Barcelano schreef:XxLMMxX schreef:Nou eigenlijk valt t me wel mee, als je duidelijk de regels weet, zorgt t voor vermindering van m'n buikpijn dan zou dat echt fijn zijn, en blijkt t niet te werken kan er altijd nog gestopt worden, heb je niks verloren.
vergis je niet...
Mentaal kan het ook trouwens vermoeiend zijn en wel eens wat zwaarder om aan het dieet te houden.
Even ergens eten is er niet bij.
En ookal houd jij je streng aan het dieet zijn er altijd nog mensen uit omgeving die gewoon doodleuk met de zelfde mes in de boter gaan als dat ze de brood mee gesmeerd hadden.
Ik zelf deed altijd alles in aparte bakjes als bijv een pot nog niet gebruikt was eerst over scheppen
moonfish13 schreef:Barcelano schreef:vergis je niet...
Mentaal kan het ook trouwens vermoeiend zijn en wel eens wat zwaarder om aan het dieet te houden.
Even ergens eten is er niet bij.
En ookal houd jij je streng aan het dieet zijn er altijd nog mensen uit omgeving die gewoon doodleuk met de zelfde mes in de boter gaan als dat ze de brood mee gesmeerd hadden.
Ik zelf deed altijd alles in aparte bakjes als bijv een pot nog niet gebruikt was eerst over scheppen
Ik ben twee weken geleden op groepsvakantie geweest met 40 man, en geen problemen hoor.
Eigen broodbeleg mee, brood en dat soort dingen. Pannekoekenmix voor het geval dat en klaar.
Boter kan ik toch niet eten die zij eten, dus die had ik apart.
Verder heb ik 80% meegegeten, sommige dingen overslaan en dat ging prima.
Bijvoorbeeld de sausjes laten staan, eigen sausjes mee. Op het laatst slagroom erbij, even een bakje apart voor mij.
Ik heb zelfs patat gegeten daar bij het café daar.
Had een papier bij me waar op staat dat ik niet tegen melk en gluten kan, en met wat handen en voetenwerk kwam ik er wel uit.