KirstenVosje schreef:Je bent direct, maar meent er niets van? Hmm, tegenstrijdig.

Of het nou gemeend is of niet, zo hoor je niet over andere mensen te praten die het beste met je voort hebben, maargoed, ontopic.
Gewoon lekker zelf doen, spiegeltje erbij, kan prima.

Ik heb zo'n medelijden met mensen die niet kunnen lezen...
oh_oh schreef:Ik knip het zelf!
Ik maak alles vochtig en kam het strak naar achteren. Afhankelijk van of ik laagjes wil en zo ja hoeveel, kies ik de plek op mijn achterhoofd.
Hoe hoger de staart hoe groter de afstand tussen de lagen. Hoe lager de staart, hoe kleiner het lengte verschil tussen de lagen wordt.
Het elastiek zet ik er strak om en dan trek ik in een beweging het elastiek naar het einde. Dan laat ik vaak 1 a 2 cm over (dat is dat rijp om te punten) dat ik dan afknip.
Ik heb krullen, in mijn profiel staat een foto.
Vergt wel wat lenigheid als je het alleen doet. Je moet echt goed de plek van de staart bepalen op je hoofd en het elastiek gelijkmatig verschuiven, anders worden de lagen link/rechts ongelijk.
Op internet, vind je ook voorbeelden van de manier waarop ik het doe.
Je bedoelt dus; je pakt je staart en trekt m volledig recht naar achteren? Wat nou als je haren te lang zijn om tot het eind strak naar achter te houden?