Gemengde signalen van ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:00

horses1990 schreef:
oke thanx voor je reactie;)

:(:) Succes ermee :)

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 11:01

BTW ik wil nog wel laten weten dat hij het heel twijfelachtig en met heel veel moeite heeft uitgemaakt...waarbij hij ook zei misschien in de toekomst...misschien groeien we nog wel naar elkaar toe...we zien het wel etc...het was dus niet van ik hoef je nooit meer te zien het is over doei!

Goof

Re: Gemengde signalen van ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 13:01

Dat zegt 'ie om je niet te hard te kwetsen op zo'n moment ;)

En dat hij jou zijn nieuwe auto laat zien en om 6 uur 's nachts op zijn telefoon kijkt zegt toch ook echt helemaal niks?

Echt, je wilt dingen zien die er niet zijn.

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 13:07

Meis, het spijt met echt heel erg, maar ik ga hard zijn. Bedoel het echt niet vervelend, ik wou dat iemand mij dit verteld had toen ik in (bijna) precies dezelfde situatie zat met mijn ex...

De enige reden dat hij zei van nu is het nog te vroeg, misschien in de toekomst wel, dat weet je niet... Is omdat hij niet het lef heeft duidelijk tegen je te zijn. Misschien wil hij je geen verdriet doen. Hoe dan ook, ga er maar van uit dat het voor hem niet meer hoeft.
Ik snap dat je hierdoor hoop blijft houden, maar het is echt tevergeefs... :(:)

En nogmaals, hij geeft geen gemengde signalen af. Het klopt dat hij het prachtig vindt om jou zelfverzekerder te zien, hierdoor ziet hij in dat je de moeite waard bent, immers, je geeft niet meer zo makkelijk toe, dus dat maakt het spannend, maar zodra hij je weer 'heeft'.... :n

Laat hem gaan, geef jezelf wat tijd om nog flink uit te huilen met een bak ijs en vriendinnen op de bank, en ga dan door waar je al mee bezig was: gewoon een topwijf zijn, je bent het zeker waard dat jongens achter je aan lopen, maar deze is de moeite niet waard *\o/* Geen hand vol, maar een land vol!

(Neemt niet weg dat je hem niet mag laten zien hoe geweldig goed het gaat zonder hem... O:) Maar daarvoor hoef je geen contact met hem te hebben, reken maar dat op het moment dat jij zegt geen behoefte meer aan hem te hebben, hij nog echt wel een paar keer iets laat weten van goh ik zag op facebook dit en dit... Lekker laten gaan! Hij wil zélf de controle houden, geef hem die kans niet! Jij als enige hebt iets te zeggen over wie je toe laat in je leven!)

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 13:44

Oke tja...nouja ik zie gewoon of hij volgende week contact met mij opneemt en of hij echt iets regelt, zo niet dan weet ik genoeg. Maar weet je wat het is. Ik heb hem om duidelijkheid gevraagd omdat hij me wel schatje noemt en zegt dat hij me mist etc. en toen zei ik op het laatst "oke als je me nu blijft negeren ga ik er vanuit dat het voorgoed over is" en toen reageerde hij wel snel op mijn vragen. Waarom doet hij dat dan? Het is toch niet zo moeilijk om mij te blijven negeren? Het is toch onmenselijk om hoop te blijven geven...je kan toch ook gewoon zeggen..."lieve schat ik zie echt geen toekomst meer met je het is beter dat we geen contact meer hebben?" Waarom doet hij dat dan gewoon niet? Dat is toch niet eerlijk tegenover iemand waar je 3,5 jaar een relatie hebt gehad?
Laatst bijgewerkt door horses1990 op 16-06-12 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 13:47

Ik ben eigenlijk akkoord met Lady-M, maar doe jij horses1990 wat goed voor jou voelt. laat je gewoon niet kwetsen, da's al.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 13:57

Mannelijk ego vindt het wel lekker dat er iemand zoveel aandacht aan hem besteedt!Mocht hij b.v een blauwtje lopen kan hij bij jou terecht,maar zegt die chick die hij erg appetijtelijk vindt geen nee tegen hem laat hij jou weer vallen als een baksteen!En dat ga je beroerder en pijnlijker vinden dan dat je er nu ook voor jezelf een punt achter zet.(het komt er gewoon op neer dat 99 vd 100 kerels het makkelijk vindt om een sekspartner achter de hand te hebben,jij dus in dit geval,die ze gewoon net zo hard weer aan de kant gooien als dat beter uitkomt)

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 14:12

Oke dus wat is nu het beste? afspraak afzeggen en hem vergeten?

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 15:43

Je moet nog altijd doen wat jij denkt dat goed is!Blijf alert en hou de goede raad en adviezen in ieder geval in je achterhoofd.

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:39

Wat zigranta zegt is wat ik heb ervaren bij mijn ex... Dat ik in m'n vorig bericht wilde meegeven. Hij vond het ook makkelijk om 'iets' achter de hand te houden. Stom als ik was (en gewaarschuwd!) liep ik erin. Keer op keer gekwetst worden, zorgt voor verschrikkelijk laag zelfbeeld op termijn. Daarom willen we je waarschuwen. Kan goed zijn dat hij het wel goed meent met je, maar daar twijfel ik aan... :s. Doe wat jij goed vindt, maar hou dat klein beetje twijfelgevoel wel in je achterhoofd.

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 20:57

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval...ik laat niet zomaar met me spelen hoor;) Ga het zeker onthouden. Echt super bedankt! Jullie zijn allemaal schatjess(L)