Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toch wel interessant in zijn geheel!

_Yasmine_ schreef:Amy77 schreef:Oh ik geloof dit absoluut. In welke mate het slecht is weet ik niet..
Als je lang achter je pc zit, wordt je moe, je ogen worden moe en koud (ook al doe je rek en strek oefeningen tussendoor)..
Als je onder elektrischiteitskabels doorloopt word je wat raar in je hoofd, een druk
Soms een hoge piep in je oren van de tv, gsm
Maar denk dat het moe worden bij alles is wat je doet. ga maar een paar uur een boek lezen, dat vind ik persoonlijk vele malen vermoeiender.
Van de rest heb ik overigens nooit last, piep heb ik alleen na een concert
Overig ben ik echt benieuwd hoe dit getest is..
Kan me niet voorstellen bij wet dat je straling mag gebruiken om te kijken of iemand kanker krijgt.
Er zal dus ergens een goede gok moeten zijn geweest.. Lijkt me?

Nou heb ik de mazzel dat we buitenuit wonen, maar je zult maar op een flat zitten met alles snoerloos om je heen, zowel links, rechts als boven en onder. Ik ben er heilig van overtuigd dat er in de toekomst veel meer negatieve uitslagen op onderzoeken komen. Maar zoals altijd zijn er veel te grote financiële belangen bij betrokken en belandt het meeste in de doofpot.
. Zijn ook pokkenamen om allemaal te onthouden, ik zie ze gelukkig nog bijna iedere dag voorbij komen. P53, Myb en Ras zijn de drie belangrijkste daarin, die ken je vast wel.
Maar dit is even mijn vermoeden.
Maar het is onzeker of dat echt zo is, het is natuurlijk een gemiddelde wachttijd.
Authentic schreef:Suzanne F. schreef:
Niet alleen een zweefsite, ze hebben ook een oplossing! Die je bij hun kan aanschaffen![]()
Ik mis het kopje "Wie zijn wij en wat is ons belang".
lucifertje schreef:Sja er zijn zoveel dingen waardoor je een verhoogde kans hebt op kanker etc. Dit is gewoon weer het zoveelste project waar veel geld wordt ingepomt maar waar toch niemand naar luisterd.
Bron is BioInitiatieve? Twijfel daar wat aan. Geef mij maar eerst de PubMed linkWant dit artikel hebben ze hopelijk niet zo gepubliceerd met al die spel fouten erin.
Edit: Ik vind ook de symptomen kant nog wal raken. Deze zijn zo algemeen! Ik kan op 90% van de vragen ja antwoorden maar dat heeft een hele andere oorzaak dan mijn mobiele telefoon!