Inderdaad rotzooi, maar het helpt tenminste
Controle zit wel goed, ik sta onder behandeling van een reumatoloog. Hiervoor heb ik voor de psoriasis ook tig smeersels gehad (dovobet o.a.) maar ik kreeg het nooit helemaal weg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Inderdaad rotzooi, maar het helpt tenminste
Controle zit wel goed, ik sta onder behandeling van een reumatoloog.
!!Wispeltuur schreef:Heb alles nog eens goed zitten lezen, bedankt voor alle hulp, steun en tips!!
Wat ik me nog afvroeg, op hoeveel verschillende plekken heeft iedereen het? Op het moment heb ik het op mijn hoofd, oren, navel, boven en onderam, boven benen en kuiten, oksels, vagina, anus een plekje in mijn gezicht en mijn hele romp zit onder. Blijft het idee hebben dat het uitzonderlijk is om het zo een beetje overal te hebben, of denk ik dit gewoon?
Voor de mensen die de artritis versie bij de psoriasis hebben ontwikkeld, zijn er dingen waarvan je kunt verwachten de artritis te krijgen? Dus bijvoorbeeld de ernst, hoeveel verschillende plekken, grootte van de plekken? Misschien een stomme vraag maar vind het zo een akelig vooruitzicht als dat er ook nog bij zou komen.
Ik hoop dat je iets vind dat helpt
of verlicht
rocymax schreef:Mijn vriend heeft het in lichte vorm (ellebogen, knieen , hoofd) en per toeval hebben we ontdekt dat zout uit de dode zee helpt. Zijn korreltjes, net als een peeling, en er hoort een creme bij, het was verbazingwekkend hoe goed dat hielp!! Weet niet de naam helaas, we kwamen zo'n stand per toeval tegen.
). Momenteel ben ik net 2 weken bezig met lichttherapie en dat helpt bij mij gelukkig erg goed. Wat bij mij ook goed helpt is Fontana in Bad Nieuweschans. Google dat maar eens...
Suzanne F. schreef:rocymax schreef:Mijn vriend heeft het in lichte vorm (ellebogen, knieen , hoofd) en per toeval hebben we ontdekt dat zout uit de dode zee helpt. Zijn korreltjes, net als een peeling, en er hoort een creme bij, het was verbazingwekkend hoe goed dat hielp!! Weet niet de naam helaas, we kwamen zo'n stand per toeval tegen.
Zarqa denk ik. Dat is inderdaad heel goed spul.
het was gewoon een papperige bovenlaag geworden die er zo afgetrokken kon worden, ik leek wel een brandwondenslachtoffer..maar dat niet alleen: ik werd steeds vermoeider, ik kon op een gegeven moment niet meer naar het eind van de straat lopen zonder te moeten zitten, als ik ;sochtends aan het ontbijt zat en dus net wakker was sliep ik alweer..ik kon me niet meer concentreren en was dodelijk vermoeid. Toen we met deze klachten naar een andere arts gingen en hij me onderzocht schrok hij; mijn bijnierschors was het door al die hormoontroep aan het opgeven. Ik moest acuut van alle medicatie af om "schoon" te worden van binnen, ik heb gedurende 2 weken echte afkick verschijnselen gehad. Voor mij NOOIT meer hormoonzalven.Citaat:Mijn moeder heeft ook al veel zitten googelen voor de kuur reizen, schijnt inderdaad super te helpen! Vind het alleen nogal akelig om het hier met de dermatoloog over te hebben, er zijn toch mensen die het vele malen erger dan mij hebben en vind het zo bruut om er dan over te beginnen voor mezelf.