Slaapproblemen zelfs voor Artsen een raadsel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Slaapproblemen zelfs voor Artsen een raadsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:46

IK slaap hooguit 4 uur per nacht en heb me er inmiddels bij neergelegd!
Voel me er sinds ik me er niet meer druk om maak eigenlijk ook best goed bij, misschien is dat een opening?
Ik heb trouwens nooit medicatie gebruikt om te kunnen slapen.
Nu val ik soms om een uur of 2 even in slaap, word na een uur weer wakker en moet naar de w.c kijk even tv, val weer een uurtje in slaap word tussen door zeker nog 2 keer wakker en om 6 uur ben ik echt wakker en val ook niet meer in slaap.
Om 15 voor 7 sta ik op en maak een hele zware dag bij de paarden tot een uur of 6/7.

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 15:27

@aerdenhout1: Ik heb me er ook bij neergelegd, maar nu het bekend is dat het iets medisch is
wil ik het graag opgelost hebben. ik functioneer al tijden niet meer door het slaapgebrek.

Ik was in eerste instantie ook uberhaupt tegen medicatie, maar heb er heel veel baat bij
om voor mezelf geen gevaar te vormen, en voor anderen uiteraard.

Me erbij neerleggen dat ik zo door moet leven, dat gaat hem niet worden.
de hele medicatie hebben we plat laten leggen, kijken hoe dat ging met als gevolg psychoses en suicidale gedachtes (Komt voor bij lange slapeloosheid)

Knap dat jij je er bij neer kunt leggen, maar als ik het hoor kun je nog wel functioneren, dat is fijn!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:31

Ik ben ook wel een heel stuk ouder he! Dan kan je ook met minder slaap toe.
Uit de beginperiode dat ik zo slecht kon slapen weet ik dat het inderdaad heel vervelend is en je de dag bijna niet door komt vanwege slaapgebrek ( rust ).
Ik hoop dat ze iets kunnen vinden dat jou helpt om dit probleem te verhelpen.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:58

Mischien kun je een keer contact opnemen met het slaapcentrum in o.a zwolle. Vriendin van mij is daar nu onder behandeling voor haar ernstige slaapproblemen.

Het Slaapcentrum heeft als doel alle vormen van stoornissen in slapen en waken optimaal te diagnosticeren en te behandelen. Het slaapcentrum is ingericht voor de behandeling van alle vormen van slaap- en waakstoornissen.
http://www.slaapcentrumzwolle-groningen.nl/

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 19:25

@esther, ik zit nu daar, maar dan niet zwolle maar groningen. tochbedankt!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:32

Ts, wat vervelend voor je zeg. En vooral vervelend dat je niet weet wat de oorzaak is van die slapeloze nachten.

Een kennis van mij heeft lang last gehad van slapeloze nachten. De doktoren wisten absoluut niet meer in welke hoek ze moesten zoeken, ze hadden van alles geprobeerd, maar niets hielp. Uiteindelijk bleek zij een darmprobleem te hebben.