Laagjes uit laten groeien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:04

Tip voor de volgende keer: lekker zelf knippen of het door een vriendin laten doen. Kapsters proberen er altijd weer wat moois van te maken naar hun eigen zin. Gewoon een stukje eraf knippen zonder laagjes ed is echt niet moeilijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:24

Mavelle schreef:
Tip voor de volgende keer: lekker zelf knippen of het door een vriendin laten doen. Kapsters proberen er altijd weer wat moois van te maken naar hun eigen zin. Gewoon een stukje eraf knippen zonder laagjes ed is echt niet moeilijk!

Ahum dat is zeker niet waar dat kappers hun eigen zin doen! Als je een goede kapper heb luistert diegene naar de wensen, ik zelf luister, geef eventueel advies, en als we het eens zijn laat ik nog zien en overleg ik nog extra hoeveel ik van de lengte af ga halen. Ik heb er een.hekel aan om er teveel af te halen en wat ik vaak zeg: ik knip er liever nog een stukje extra eraf want eraf is eraf.
Ook al zijn er helaas genoeg kappers die inderdaad wel hun eigen zin doordrijven.
Zelf of door een vriendin knippen kan je doen maar de meeste die dat hebben zien er evengoed niet uit vind ik.
Kappers leren er niet voor niets voor hè...

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:26

Recht afknippen kan iedereen ;) En dat was zo te horen de bedoeling..

Anoniem

Re: Laagjes uit laten groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:33

Nou?? Haha heb er genoeg gezien die dachten.het recht afgeknipt te hebben Haha

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:40

Daar kan ik niet over oordelen ;) Mocht het misgaan TS, kan je dan altijd nog naar de kapper.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:58

Mavelle schreef:
Recht afknippen kan iedereen ;) En dat was zo te horen de bedoeling..

Veel succes dan ;)
Zo makkelijk is recht afknippen niet hoor.
ts, matten zijn idd een goede oplossing, 50 euro en wat klipjes en je kan er heel lang mee doen.v. Ik heb ze zelf ook

HAPPY22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 15:43

DeniseM schreef:
Ik heb er echt nachten van wakker gelegen.. ik was zo boos..
En ik werkte toen in die kapsalon. Toen hadden ze even besloten dat mijn haar eraf moest.
En tegen mij maar zeggen dat ze een stuk eraf zou halen (alleen wat nodig was).
Zal even kijken of ik een foto heb van mijn korte haar blehh.
Heb jij een foto???

Nou ik zal je eerlijk zeggen dat het bij mij vannacht ook lang heeft geduurd voor ik in slaap viel. Het erge is dat ik dus binnenkort eigenlijk een date zou hebben, en nu loop ik er bij met zo'n verpest kapsel :'). Daar maak ik me dan ook nog het meeste druk om.

Wegens privacy plaats ik liever geen foto van mijzelf, maar ik kan proberen om mijn gezicht nog weg te werken...

Collie2008

Re: Laagjes uit laten groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:58

Nou nou...is het zo erg dan? Je bent toch niet rood geverfd, opgeschoren en een hanekam?

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:59

Ik ben nu bijna een jaar bezig met het laten uitgroeien van mijn laagjes en ze zijn er nu bijna allemaal uit. Heb 1 x best wat van de lengte af laten halen, maar verder alleen telkens puntjes bijknippen (ook de puntjes van de lagen)

BIj mij is het alleen het tegenovergesteld van jou: nu bijna alles op 1 lengte is, is mijn haar zwaar en hangerig geworden en ik ben mijn mooie slag kwijt. Ik vind er dus niks aan en volgende week gaan de laagjes er weer in :+ (wel lange lagen en niet te veel)

HAPPY22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 17:03

Colway schreef:
Nou nou...is het zo erg dan? Je bent toch niet rood geverfd, opgeschoren en een hanekam?

Kijk, dit soort reacties had ik dus al verwacht en dat had ik dus al in de beginpost gezet. Als je alleen maar zulke reacties kunt plaatsen en daarnaast ook nog de beginpost niet leest, reageer dan liever niet.

\

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:20

Oh wat vervelend, ik heb een keer iets soortgelijks gehad, toen wilde ik het eigenlijk ook op één lengte laten groeien maar mijn kapper zei dat het in laagjes veel mooier zou zijn, dus ja ik deed dat maar, superveel spijt van. Nu een jaar later ongeveer is alles bijna weer op één lengte. Ik heb er tussendoor twee keer ruim 5 cm af laten knippen dus. Het gaat dus niet snel nee, maar uiteindelijk groeit het aan :(:)

Ik snap echt hoe poedersuiker je je daardoor kan voelen. Voor sommige is het maar haar ja, maar ik heb heel dun haar en heel steil, en door die laagjes onder leek het nog dunner dus. Niet mooi dus.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:30

Misschien is een clip-in mat wel iets voor je?
Ik heb zelf ook laagjes gehad, maar de onderste laag was een stuk langer dan de rest en ook veel te dun.
Toen heb ik er een clip-in mat ingehangen die net iets langer was dan mijn eigen haar. Mijn haar had gelijk veel minder laagjes, was dikker en ook gelijk een stukje langer!
Op www.headkandy.com heb je al een mat van ong 40 cm voor 25 euro.