Dokters hun 'foutjes' kosten mij tijd, geld en pijn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

Re: Dokters hun 'foutjes' kosten mij tijd, geld en pijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:37

Jeetje balen dat je onnodig met pijn hebt gelopen en ipv te kunnen genezen het eigenlijk op deze manier alleen maar erger maakt.
Gelukkig heb je een fijne huisarts, dat mis ik hier. Je moet afdwingen als je doorgestuurd wilt worden en aangezien ik al een drempel heb voor een huisarts gebeurd er dus niks behalve paracetamol. Gelukkig zelf naar een manueel geweest en opeens verlost van rugpijn die al jaren steeds weer de kop op stak. Verder chronisch verkouden wat ik eigenlijk ook wel uitgezocht zou willen hebben.

Maar deze huisarts heeft mijn vriend voor een rontgen weggestuurd van de darmen. Degene die dat moest doen verbaasde zich omdat het zacht weefsel is en er dus niets te zien valt. Dus weer twee weken wachten voordat er weer wat werd gedaan. Hij moest zelf een afspraak maken met het ziekenhuis terwijl de ziekenhuizen zo helemaal niet werken. Maw een hoop gedoe voordat er iets gebeurd. En je moet echt mondig zijn.

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:46

Ik wil het natuurlijk niet goed praten, zeker als ze twijfelen hadden ze eigenlijk gewoon meer onderzoek moeten doen om het een en ander uit te sluiten. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik vind dat het de zorg ook steeds moeilijker wordt. Mensen verwachten steeds meer en komen zat mensen voor 'niets' naar het ziekenhuis. Sommige mensen zijn daar echt moeilijk in te peilen bijvoorbeeld hoeveel pijn ze nu hebben of waar.

In ieder geval in jouw situatie is het meer het afschuifsysteem lijkt het wel. Heel veel sterkte bij het revalideren gewenst!