Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:Van commentaar word je wijzer toch? Ik weet niet welke crackers jij bedoeld? maar ik eet van. die volkeren crackers en die vullen goed. Had het idee dat het een gezond ontbijt was.
Mocht dit niet zo zijn. Dan hoor ik het graag.
Soms ik eet sochtends 3 crackers en soms 2 boterhammen. Ik probeer het een beetje af te wissen
Elmira schreef:Annemieke ik denk dat na vandaag de kipsaté je de neus uit komt
monique1983 schreef:hier gestart vanmorgen met
o kellogg's tresor en 2 beschuitjes met jam
en kopje thee
m 2 kaiser broodjes met gegrilde vlaamse ham
a word aardapelschijfjes met haaskarbonaadje
t appeltje
veder drink ik exstran vaak als drinken en alleen bij me avond eten glaasje cola
Negerzoen schreef:@Stunning, Ja Extran is net als Aquarius en AA etc. sportersdrank wat sporters drinken na bijvoorbeeld duursport. Zit dus veel suiker in! Sowieso zit in je lijstje van vandaag veel suiker Monique1983..
De kellogs tresor is super jummie, maar een suiker bom. Kaiserbroodjes is ook niet je van het..
Ik mis ook groente in je lijst? En tussendoortjes? Daarnaast mag je nog een stuk fruit
Ik zou kijken of je wat groente in je tussendoortjes kan verwerken, bijvoorbeeld een stuk komkommer, of waspeentjes of cherry tomaatjes en natuurlijk 's avonds meer groente eten.
Als ontbijt raad ik iets als havermout,brinta, magere kwark/yoghurt met fruit of gewoon brood aan. Zo maak je een goede start van je dag met veel energie