Diablo schreef:N0a schreef:Ik heb ook alles geprobeerd, van Aerius tot een eigen merk van de Kruidvat. Niks hielp. Uiteindelijk kreeg ik de tip om naar de Aldi te gaan en daar pilletjes te halen, Cetrizine heten ze. Werken als een tierelier, nergens last van gehad. Ik hoorde alleen dat ze die wss uit het assortiment gaan halen, dus heb flink ingeslagen. Dit is echt mijn wonder middel. Verder al in Maart beginnen met pilletjes slikken voortaan, want dan helpt het beterSterkte, en gebruik vooral geen neus-spray. Ik moet er alleen maar meer van niezen altijd
Edit: pilletjes zijn maar 99 cent per pakkie.
Dat klopt, ik slikte ze ook, maar ze zijn nu dus niet meer te krijgen. Gelukkig kan ik ze hier in Duitsland zo bij de apotheek halen, ook in grotere verpakkingen, van 50 stuks, dus ik ben weer happy. Mocht je nodig hebben, wil ik ze wel voor je halen en naar je opsturen?
Ik slik ze trouwens het hele jaar door, tegen honden-, katten-, en paardenallergie werken ze ook goed!Petra_O schreef:Cetrizine kun je overal kopen hoor. Hoef je niet voor naar de aldi, elke apotheek en drogist heeft het wel staan. Cetrizine is behoorlijk vergelijkbaar met Allerfre (loratadine). Sommige mensen hebben een voorkeur (ik reageer beter op loratadine), maar het ontloopt elkaar niet zo heel veel.
Toen ik hoorde dat ze erbij de Aldi uit gingen, ben ik ook naar de drogist gegaan om het daar te vragen. Het zit in lang niet alle tabletten en diegenen waar het wél in zat, waren ontzettend duur (in vergelijking dus met de tabletten van de Aldi of hier in Duitsland dan).
Oh top dat ga ik even onthouden
. Dankje wel
Inderdaad, ze zitten in meerdere tabletten, helaas betaal je dan 8.99 ipv 99 cent. Erg groot verschil dus.
Sterkte, en gebruik vooral geen neus-spray. Ik moet er alleen maar meer van niezen altijd 

. Hoef je niet voor naar de aldi, elke apotheek en drogist heeft het wel staan. Cetrizine is behoorlijk vergelijkbaar met Allerfre (loratadine). Sommige mensen hebben een voorkeur (ik reageer beter op loratadine), maar het ontloopt elkaar niet zo heel veel.
. Ze hadden het voorspeld dat het een van de ergste jaren voor mensen met hooikoorts ging worden, maar tot een paar weken terug dacht ik nog "oef, gelukkig was het onzin, ik heb nauwelijks last dit jaar"