Welke merk bh voor grotere borsten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Welke merk bh voor grotere borsten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:52

Sapph :j Echt mijn favoriet.

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:55

Ik had ook vaak sapph, en nu Triumph. Maar ben dr nog niet super over te spreken..

Krijg altijd last van mn bovenste ribben, iemand een idee hoe dat kan?

Daar had ik met de eerste modellen van sapph geen last van.

Doe nu ook vaak gewoon me sport bh om. Een Anita active.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:00

Sabientjeuh schreef:
Ik had ook vaak sapph, en nu Triumph. Maar ben dr nog niet super over te spreken..

Heb ik ook wel eens last van, als ik een 'diepere' beugel aan heb zeg maar, die drukt dan onbewust op mijn ribben.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:02

Sapph, heerlijk merk. T zit lekker, k vind ze super mooi en eindelijk voldoende steun.

Met paardrijden heb ik een sport BH die alles flink platdrukt tegen m'n ribben aan, omdat het anders pijn gaat doen.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:03

[MW] Grotere borsten: deel 2
in dit topic kan je ook een heleboel ervaringen lezen ;)

paardrijden doe ik niet zonder sportbh, dat trekt m'n rug niet.
ik heb daarvoor een shockabsorber (75F) met sluiting op rug en in de nek.

verder kijk ik niet naar het merk van de bh, maar naar welke goed passen (omvang, cupmaat, breedte vd borst, steun)
saphh gaat toch maar tot cup E?? of is dat tegenwoordig niet meer zo?

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:09

Miracle_ schreef:
Sabientjeuh schreef:

Heb ik ook wel eens last van, als ik een 'diepere' beugel aan heb zeg maar, die drukt dan onbewust op mijn ribben.

Welk merk heb jij dan?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:09

Ik draag meestal of Dianne of Triumph bh's. Wil nog wel eens een uitstapje maken naar een ander merk maar draag geen voorgevormde bh's, dat vind ik van die ondingen.

Voor het sporten heb ik zowel een sportbh van Nike (fijn maar niet super strak, zwarte voor training), als een witte shockabsorber (super stevig, voor de wedstrijden).

Zou niet meer zonder sportbeha willen rijden. Heb het wel een tijdje gedaan maar op een of andere manier kan ik dan 10x per les mijn bandjes opzoeken, waardeloos.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:14

Jitske schreef:
Sapph, cup E
Maar ik verslijt ze wel met een half jaar. Doe er niets bijzonders mee hoor, maar na een half jaar steken de beugels er gewoon doorheen. Maar dat had ik met de Hunkemoller en vroeger bij de H&M (toen ik nog een normale maat borsten had :')) nog veel sneller. Maakte me toen niet uit voor de 20 euro, maar nu vind ik het steeds naarder worden. Vandaar dat ik dus ook niet mega dure merken koop..

Heb ik ook. Naald en draad is dan een wonder. stop de beugels dicht, maak t gaatje dicht en kan weer n half jaar door.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:16

sporten: shockabsorber
Gewone bh's: ik vind marlies dekkers nog steeds het allerfijnste, helaas pas ik ze inmiddels niet meer. Verder is Freya leuk maar je merkt wel dat dat een goedkoop merk is in de kwaliteit. Ik heb nu een van un;usual, dat wordt gemaakt door Felina en die zit boven verwachting erg goed! Verder binnenkort nog een prima donna proberen, helaas vielen die voorgevormde modellen tamelijk klein.
Sapph vind ik persoonlijk niks, hunkemoller ook niet.

Als je dus niet meer dan F hebt zou ik zeker marlies dekkers aanraden. Kost een duit maar dan heb je ook wat, en als je eenmaal je maat weet kan je markplaats afstruinen en voor een leuk bedragje een op de kop tikken (ik heb hier ook nog het een en ander liggen in 70F en misschien nog wat in 70E, al veel verkocht via marktplaats). Ik hoop dat die ook eens bedenken nog wat grotere maten te maken want dan stap ik direct weer terug over! Freya is leuk voor erbij en kost niks (20 euro, ebay, of andere engelse webshop bestellen, in NL betaal je rond de 50). Merken zoals prima donna, marie-jo, felina (en daarmee ook un;usual), triumph, dat zijn gewoon oude en goede merken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:17

Ik koop zelf veel bij de Honkemoller en ben daar redelijk tevreden over, met sporten (dus ook paardrijden) heb ik een sportbh aan, anders is het geen doen. Een vriendin van mij heeft bh's van het merk Chantelle en is daar heel erg tevreden mee, t is ook heel mooi spul :j

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:21

*gaat naar toilet en kijkt wat er op t kaartje staat*

Bra solutions draag ik. is echt ideaal

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:23

malih schreef:
Heino schreef:
Freya :)
Malih, hoezo onmogelijk?

Omdat er weinig merken zijn die een 75 F hebben. En mijn borst kas loopt op zo'n manier dat ik bij veel merken een kier over hou tussen de beugel en me borstkas/huid. En dan wil ik ook nog n beetje n leuke bh. Veel merken vallen dus af.

Ik zou willen dat ik 75F had, daar kom ik juist heel veel BH's in tegen. Heb zelf 65FF, kan ze tot nu toe alleen bij Sandrabra in Utrecht vinden :)

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:27

Opzich zijn er ook relatief veel merken die deze maat hebben. Alleen sluiten ze dan niet meer aan op mijn borstkas. En dat is niet leuk :(

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:29

Sapph, sommigen van de hunkemoller, van de primark heb ik er ook 2.

Heb 70E.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:34

Ik koop ze altijd van de Hunkermoller

maar waar ik tegenaan loop met sportbh's is dat ze aan de voorkan altijd zo hoog vallen dus je kan er met die warme niet echt een topje over dragen.
Hoe lossen jullie dat op.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:37

Ik heb ook E en zoek nog wat fijne bh's heb laatst een heel stel bh's gekocht maar of ze zijn alweer te klein of ze zitten net niet goed.

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:46

Ik heb sinds kort als sportBh de Freya Active. Een super lelijk ding, je krijgt er een 'Madonna-decolleté' van (puntjes...)
Maar zit wel goed en heel stevig, dus het zicht neem ik maar voor lief. Ik hoef er zelf niet naar te kijken ;)
Deze is niet zo super hoog aan de voorkant, maar echt een mooi decolleté zou ik het niet noemen.

Ik wil nog wel eens een shock absorber proberen, jaren terug ooit aan gehad maar toen klopte de pasvorm absoluut niet. Een paar jaar later (en een paar maten meer) is het misschien alsnog een optie.

Als ik niet sport, ben ik ook van de Marlies Dekkers. Die gaan bij mij jaren mee dus dat is te doen voor de prijs.
En ik heb nog iets van Marie Jo liggen. Net iets minder stevig, maar ook best oké.

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:49

Sapph en Marlies Dekkers.
Voor paardrijden nog niet echt een fijne sport bh gevonden helaas.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:55

Waar kan ik een shock absorber kopen? Ben opzoek naar een nieuwe goede sportbh voor het paardrijden. Die van mij is nu echt op.

Gewoon draag ik graag de bh's van Dyanne. Sapph en Marlies Dekkers vind ik mooi maar ook behoorlijk aan de prijs. En ik wil absoluut geen voorgevormde hebben. Dat vind ik echt vreselijk zitten.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:59

ik zweer bij primadonna, gaan jaaaren mee en blijven mooi.

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 12:08

Dank jullie wel voor alle reactie's al.

Fokfanaat: op hoeveel graden was jij ze? Ik was op 60 graden en met een half jaar zijn mijn bh's vaak echt op, heb het dan over de prima donna's. Doe ze zoiezo al niet in de droger trouwens.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:11

ik meestal op 40, maar heb ze ook vast wel eens op 60 gedaan!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:15

Voor paardrijden/hardlopen kan ik echt de Ennel sportbeha aanraden. Alles blijft netjes zitten, geen gehups en geklots.

Volgens mij moet je ook niet langer dan een half jaar met een beha willen doen. Dan geven ze niet meer de goede steun. Ik ben ook fan van Prima Donna, enige merk wat er voor zorgt dat alles er perfect uit ziet.

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:15

Ik draag altijd Marie Jo, vind dat echt super! Vroeger droeg ik vooral Calvin Klein, maar die pasten me nooit volledig. Ik heb een D. Van sportBH draag ik enkel Nike.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:16

ligt er ook aan hoevaak en hoelang je ze draagt, ik doe er echt jaaren mee.