Echt mijn favoriet. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Echt mijn favoriet. Sabientjeuh schreef:Ik had ook vaak sapph, en nu Triumph. Maar ben dr nog niet super over te spreken..
Krijg altijd last van mn bovenste ribben, iemand een idee hoe dat kan?
Daar had ik met de eerste modellen van sapph geen last van.
Doe nu ook vaak gewoon me sport bh om. Een Anita active.

Miracle_ schreef:Sabientjeuh schreef:Ik had ook vaak sapph, en nu Triumph. Maar ben dr nog niet super over te spreken..
Krijg altijd last van mn bovenste ribben, iemand een idee hoe dat kan?
Daar had ik met de eerste modellen van sapph geen last van.
Doe nu ook vaak gewoon me sport bh om. Een Anita active.
Heb ik ook wel eens last van, als ik een 'diepere' beugel aan heb zeg maar, die drukt dan onbewust op mijn ribben.

Jitske schreef:Sapph, cup E
Maar ik verslijt ze wel met een half jaar. Doe er niets bijzonders mee hoor, maar na een half jaar steken de beugels er gewoon doorheen. Maar dat had ik met de Hunkemoller en vroeger bij de H&M (toen ik nog een normale maat borsten had) nog veel sneller. Maakte me toen niet uit voor de 20 euro, maar nu vind ik het steeds naarder worden. Vandaar dat ik dus ook niet mega dure merken koop..

malih schreef:Heino schreef:Freya
Malih, hoezo onmogelijk?
Omdat er weinig merken zijn die een 75 F hebben. En mijn borst kas loopt op zo'n manier dat ik bij veel merken een kier over hou tussen de beugel en me borstkas/huid. En dan wil ik ook nog n beetje n leuke bh. Veel merken vallen dus af.