Inderdaad een dubbele afspraak vragen! enne... gewoon blijven zitten en rustig door blijven vertellen hoor!
Ra_chel
Geplaatst: 31-05-12 20:53
wat het ook is , ik herken het helemaal! pieken en dalen in de concentratie , dingen vergeten , dubbele afspraken maken ,onnozele dingen juist heel goed onthouden , vermoeide armen en benen (voelen heel zwaar) en als je smorgens opstaat het gevoel alsof je nog lang niet genoeg geslapen hebt , op sommige dagen sleep ik mezelf mn bed uit. zelf vermoedt ik een vitamine tekort oid , dus wil aan de HA gaan vragen of ze daarop wil gaan prikken.
Ik herken je klachten heel erg. Enkel heb ik last van duizelingen en hyperventilatie erbij en derealisatie.
Toch wil ik zeggen dat ook ik een burn out heb en 7 maanden terug finaal uitviel na alles wat jij nu doormaakt. Als ik de symptomen toen al herkend had had ik nu niet zover weg gezeten. Dus 3 maanden ´rust´ vind ik nog niet zo lang gezien ik 7 maanden onderweg ben en de finish nog niet inzicht is. De klachten zijn elke dag nog aanwezig bij mij. Denk dus sowieso een beetje om jezelf.