ik kan me herrinneren dat ik een keer te stappen ging met een vriendin en die hele avond herbeleefde in min. slaap en alles wat ik die avond had gezegd ook weer zei in mij. drome. die vriendin van me vertelde het me dat in de ochtend. ik slaap nooit bij iemand of iemand bij mij omdat ik weet dat ik in mijn slaap lraat..
in oktober had ik ziekte van phifer, ik praatte toen heel erg in mijn slaap en was ook erg gestressd. en in ochtend was ik altijd bekaf.. kwam deels door de ziekte maar voornamelijk was ik aan het praten. ook toen sliep een vriendin bij me en heeft me de hele nacht horen praten. de meest onzin dingen komeb eruit maar ook heel veel dingen die met mijn werk te maken heeft. en serieuse dingen kraam ik nog weleens uit..
ik probeer als ik ga slapen mijn hoofd leeg te maken door boek te lezen of muziek te luistere.. wat ik ok wel doe en dat helot bij mij wel. als ik dit zinnetje in gwdachten op lees en heel diep vanuit mijn buik ga ademen en dan ooj heel langzaam ademen. ; ik ga nu lekker slapen, ik val snel in slaap en ala ik morgen wakker wordt ben ik heerlijk uitgeruat en heb ik volop energie.
in het begin help het niet echt en het zal niet helpen als je je ademhaling niet rustiger maakt. dit hielo bij mij heel erg en ik praat stuk minder in slaap en heel vak ok niet meer ik slaap heel goed (en lang, soms wel 12 uur!) maar ben wel energiek en ruati.
ikhoop in ieder geval dat het je geruststeld dat er meer mensen dit doen, en ik vindhet persoonlijk erg vervelend dat ik dat ooj doe. ik merk het ook vooral als ik (bedacht ik me net) als iemand bij me slaapt of min. vriend slaapt naast me. dan merk ik gwn en mijn vriend verteld het me dan dan ik praat in slaap. en ik kan trouwens ook erg goed gericht slaan, raak me vooral niet aan in mijn slaap
Ik kan me eigenlijk niet herinneren of ik toen wel rustig sliep. Dat is in ieder geval iets dat ik zeker moet proberen als ik weer thuis ben over 3 weken!
Soms zeg ik ook gewoon "ok" en dan ga ik weer slapen
)

Hij zegt dan: Zou je niet eens gaan slapen het is al .... uur. En dan zeg ik: Ja maar ik slaap helemaal niet hoor
, we kunnen hele gesprekken hebben. Soms krijg ik het maar half mee en de volgende dag weet ik dat ik iets heb gezegt alleen weet ik niet meer wat.