bedoelde het ook niet zo. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
azaro schreef:oke stom voorbeeldje:
tattoo, ik had gezegd je krijgt een tattoo van me oke afspraak gaan make voorschot netjes betaald
nu moest ik op die dag werke (kreeg ik later te hore) vroeg hem vriendelijk 'schatke verzet jij die dag' jaja zegt hij
avond na werk 'schatje eb je gebeld?' ohnee vergete
dag erna weer hetzelfde
dag erna weer ruzies gehad weer wa pyn ik kwa ik gewoon afgebeld
dan begon hij ook te flippe
Citaat:ander voorbeeld:
ik had werk voor hem KON ABSOLUUT NIET volgens hem
Citaat:ander voorbeeld:
ik ging in badkamer en dee deur opslot en hij wou nu toch wel net ook na badkamer
deur half ineen geslage incl ik
enz enz enz
tjady schreef:Lieve schat hiervoor heeft je moeder je niet op de wereld gezet. Iemand mag jou NOOIT slaan!
Je kunt dit alleen zelf veranderen en ik denk dat de enige oplossing is om weg te gaan. Dat hoef je niet alleen te doen. Daar is hulp voor. Bel zo een nummer, spreek je angsten uit. Zij zullen je helpen. Als dat niet lukt, bel je huisarts voor een afspraak, ook hij kan je helpen.
Is er op je werk een vertrouwenspersoon? Daar kan je je hart ook luchten.
Je moet sterk voor jezelf zijn. Kom op je kan het!

sallandval schreef:azaro schreef:oke stom voorbeeldje:
tattoo, ik had gezegd je krijgt een tattoo van me oke afspraak gaan make voorschot netjes betaald
nu moest ik op die dag werke (kreeg ik later te hore) vroeg hem vriendelijk 'schatke verzet jij die dag' jaja zegt hij
avond na werk 'schatje eb je gebeld?' ohnee vergete
dag erna weer hetzelfde
dag erna weer ruzies gehad weer wa pyn ik kwa ik gewoon afgebeld
dan begon hij ook te flippe
die dikgedrukte zin begrijp ik niet?
bedoel dag erna weer ruzie, hij mij weer pijn gedaan en uit woede dan afgebeld wou hem eig ook is 'terug pakken'
ohja gevolg de 6de juni staat zijn nieuwe afspraak en wie mag het betalen IKKE !Citaat:ander voorbeeld:
ik had werk voor hem KON ABSOLUUT NIET volgens hem
hoe bedoel je, je had werk voor hem? wat voor werk? En hoe bracht je dat? Zei je iets dat hem niet aanstond? Wat gebeurde er precies?
we waren beide werkloos
ik in intrims ingeschreve en ze belde me van je kan daar beginne en heb dat gedaan en hij vond da ik nix dee om werk te vinde en hij wel dus onterecht dat ik eerst werk had! (gewoon in de gb)Citaat:ander voorbeeld:
ik ging in badkamer en dee deur opslot en hij wou nu toch wel net ook na badkamer
deur half ineen geslage incl ik
enz enz enz
Hadden jullie toen al ruzie? Wat zei jij, wat zei hij?
tjady schreef:Verschrikkelijk. Dit moet echt stoppen. Hij heeft je volledig in de macht en jij staat het toe. Ik weet dat het niet makkelijk is om tegen geweld in te gaan. Je kan en mag je niet langer laten slaan. Daar ben je veel te goed voor.
Waar woonde je voordat je ging samenwonen.
Ik sluit mij aan bij Evelijn. Zoek eerst hulp, dan kan je daarmee samen kijken welke stappen je kan zetten om weg te gaan.
sallandval schreef:Natuurlijk ben je bang, dit is ook heel eng.
Het stomme is echter; de meeste agressieve mensen zijn ook vaker bang (en uiten hun angst in woede)... waar jij achter moet zien te komen is: wat is het dat hem zo boos maakt? er zit een verschil in agressie die komt uit boosheid (dan trekt iemand wit weg en perst hij zijn lippen tot een spleetje) en agressie door angst (dat zie je veel vaker: een rood hoofd, veel schreeuwen en kabaal maken, slaan en zich groot maken)... als je dat laatste ziet heb je eigenlijk te maken met een bang kind dat niet weet hoe hij moet reageren en dan maar gaat slaan.
'Een beetje woorden' kunnen hem misschien heel erg raken... klopt het dat jij hem verbaal wel aan kunt?
Het stomme is echter; de meeste agressieve mensen zijn ook vaker bang (en uiten hun angst in woede)... waar jij achter moet zien te komen is: wat is het dat hem zo boos maakt? er zit een verschil in agressie die komt uit boosheid (dan trekt iemand wit weg en perst hij zijn lippen tot een spleetje) en agressie door angst (dat zie je veel vaker: een rood hoofd, veel schreeuwen en kabaal maken, slaan en zich groot maken)... als je dat laatste ziet heb je eigenlijk te maken met een bang kind dat niet weet hoe hij moet reageren en dan maar gaat slaan.
'Een beetje woorden' kunnen hem misschien heel erg raken... klopt het dat jij hem verbaal wel aan kunt?
Evelijn schreef:Juist... je kan het je niet voorstellen... maar deze situatie waar je nu in zit??? Kon je die je 3 jaar geleden je wel voorstellen???
Echt... ga naar huisarts (of psycholoog) en leg daar het probleem uit.
Wij hebben hier op Bokt geen oplossingen voor jou problemen... die moet je echt in je echte leven gaan zoeken.
Kwanyin schreef:Een andere optie is een CAW, die zijn ook heel laagdrempelig: http://www.caw.be/KanhetCAWmijhelpen/ta ... fault.aspx
CAW De Mare
Karel Mirystraat 2, 2020 Antwerpen
Tel : 03/247.88.11, Fax : 03/247.88.90
administratie@cawdemare.be
http://www.cawdemare.be
CAW De Terp
Lange Lozanastraat 200, 2018 Antwerpen
tel. : 03 326 00 00, Fax : 03 270 31 99
info@cawdeterp.be
http://www.cawdeterp.be
CAW Metropool
Vrijdagmarkt 11, 2000 Antwerpen
Tel : 03/232.16.19, Fax : 03/213.28.62
onthaalteam@cawmetropool.be
http://www.cawmetropool.be
Billy schreef:Meid, ik denk dat je een keer een eind hout moet pakken en terug moet slaan. Hij heeft zoveel macht over je omdat jij dat toelaat.
Zitten risico's aan, maar je zou zeggen dat het niet veel erger kan worden dan het nu al is.
Vaak zijn dit soort lui enorme losers als ze tegengas krijgen...
Kwanyin schreef:CAW's zijn ook de organisaties waaronder de vluchthuizen en crisisopvangen vallen. Maar zij hebben veel meer dan dat. Je kan er een afspraak maken en anoniem met een maatschappelijk werkster praten en je probleem uitleggen. Dan kunnen zij samen met jou bekijken of er mogelijkheden zijn om uit je situatie te geraken en de juiste ondersteuning bieden. Ik raad je in jouw situatie echt aan ervan gebruik te maken.
Knoffer schreef:Heb geen verstand van dit soort zaken, maar als de opties op zijn, zou ik tijdelijk naar een andere stad verhuizen (beetje flink eind) en op een vechtsport gaan en fanatiek trainen. Ik weet niet hoe gehecht je aan je baan bent en of je je beroep gemakkelijk in een andere stad kan uitvoeren? Iig zijn vast alle opties klote, maar je moet iets ondernemen om eruit weg te komen.
En altijd aangifte doen, al kunnen ze niets, dan is het iig geregistreerd.sallandval schreef:Natuurlijk ben je bang, dit is ook heel eng.
Maar is het van belang hoe hij in elkaar zit? Ik betwijfel of je zo iemand die zich niet in de hand heeft kan ompraten je met rust te laten..