Magnetic healt hoop, wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 07:36

Focussed schreef:
Mocht je toch graag willen hoolahoopen dan adviseer ik je een sport hoepel te kopen (bij de betere fitness zaken zijn wel goede te halen).

Ik vraag ervaringen omdat hier in de betere zaak juist DIE hula hoop te koop staat en mega aangeprezen wordt ;)
mijn (ex) personal trainer er ook mee traint (praktisch de halve sportschool hier) en de eigenaresse van de winkel ook
Maar......hij is hier net een week in de winkel en er zijn dus veel mensen die er mee trainen,maar allemaal maar pas kort en dus nog ervaringen van de resultaten hebben.
Natuurlijk kan ik een paar weken wachten, maar mijn nieuwsgierigheid maakte dat ik hier (en op een ander forum) het toch maar eens ging vragen.
:D

Sunshine80

Re: Magnetic healt hoop, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 07:41

Ik heb hem ook, maar heb er nog niet fanatiek mee geoefend. Heb zo'n moeite met hoog houden, heb jij dat ook?

Eigenlijk moet ik er meer mee oefenen, maar als hij 3x op de grond (mijn tenen) klettert, vind ik het niet zo leuk meer :=

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 07:44

Sunshine80 schreef:
Ik heb hem ook, maar heb er nog niet fanatiek mee geoefend. Heb zo'n moeite met hoog houden, heb jij dat ook?

Eigenlijk moet ik er meer mee oefenen, maar als hij 3x op de grond (mijn tenen) klettert, vind ik het niet zo leuk meer :=

Ik heb geen idee :P want ik heb het alleen in de winkel even geprobeerd ;)
ik vond m toen wel vrij zwaar, heb jij dat ook?
hoe lang ben jij er nu mee bezig?