Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je bent echt zo stoned als een aap, en ergens heel in de verte krijg je nog iets mee van wat er om je heen gebeurd, maar daar ben je je amper bewust van. Na een tijdje merkte ik ook dat ik controle kreeg door dieper door mijn neus te ademen (daar zit het kapje overheen) waardoor je weer verder wegzakt. Ik dacht dat het nodig zou zijn om me onder narcose te laten behandelen, maar dit gaat ook prima.

Lynniiie schreef:Veel sterkte, je kunt het
Gewoon denken, de pijn is erger dan de verdoving, dus even door heen bijten. en dan sta je aan het eind van de middag weer met een grote glimlach naast die tandartsstoel.
Sunshine80 schreef:Ik ken het... Loop nu al een tijdje met een kapotte kies, hij doet geen zeer, maar dat moment gaat natuurlijk wel komen.
Net voor koninginnedag verging ik van de pijn in mijn bovenkaak (andere kant dan de kapotte kies). Het bleek een ontsteking te zijn, waarschijnlijk heb ik ergens een gaatje, want die ontsteking komt en gaat.
Maar ik ben zo bang... Dat ik nog steeds geen afspraak gemaakt heb, terwijl mijn tandarts echt heel aardig en goed is...
mijn goede voornemen van 2012 was om dit jaar weer eens naar de tandarts te gaan, maar ik durf niet.