Pijn!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 16:26

nee ben niet naar de SEH geweest, vertikte het, ben dr vaker geweest je zit er dan uren en dan bereik je nog niks.

Ik heb vanmorgen eerst de pijnpoli gebeld waar ik al bekend ben, die zeiden gewoon keihard ja moet woensdagochtend maar bellen via het telefonisch spreekuur..
Ja maar mevrouw ik heb zown pijn.. weet je wat ze zegt? we hebben nu toch echt geen tijd, poli afspraak is de wachttijd 16 weken!!!!!!!! en bel woensdag maar terug..

Ik kwaad de huisarts gebeld, die heeft me net terug gebeld.
Boven de 400 mg tramadol heb ik nu ook 4x daags 250 mg naproxen gekregen, werkt dit niet mag ik morgen weer bellen..

K_im

Re: Pijn!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:32

Ik snap echt niet dat mensen in het ziekenhuis zo met patiënten omgaan. Je werkt daar toch om mensen te helpen? Als iemand belt, omdat zij zoveel pijn heeft, kun je deze niet afschepen met bel dan en dan maar terug! Hoe groot de werkdruk ook is en hoeveel patiënten er ook op je zitten te wachten.. Wel fijn dat je HA nu extra medicatie heeft gegeven en ik hoop voor je dat dit werkt! (Heeft je HA nog iets gezegd over wat er op de pijnpoli is gebeurd?)

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 10:07

Nou de naproxen werkt niks extra, ben alleen al misselijk sinds dat ik ze in heb genomen.
Ik doe zo nog een poging, en anders bel ik vanmiddag de huisarts weer..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:17

Let wel op met de naproxen! dat is echt killing voor je maag.. zou vragen om maagbeschermers..
Toen ik veel pijn had kreeg ik ook naproxen maar werd er inderdaad ook kotsmisselijk van.. Wat wel eens wil helpen is om het in te nemen met gewone cola (dus geen light/zero of iets dergelijks)

Ik zou gewoon op je strepen staan dat je wil dat ze eits gaan bedenken, want als die pijnstillers..

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 10:29

Ja al die pijnstillers is inderdaad niks, je onderdrukt dr de pijn mee maar niet de kwaal.
Ze zouden gewoon eens verder moeten gaan kijken Maarja de Nederlandse zorg hè, ze worden steeds moeilijker!

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 16:02

Nou heb vandaag maar cola gedronken ( 1 blikje) drink het bijna nooit, en het heeft helaas niks geholpen.

Huisarts heb ik ook niet kunnen bereiken :(
Je kan ze bellen tussen 1 en 4, en die volle 3 uur heeft er een bandje opgestaan met:
Vanwege andere werkzaamheden kunnen wij de telefoon niet opnemen.
Toen was ik het zat om 16.05 en wilde ik de spoedlijn bellen,
En jaja krijg ik een bandje dat ze dicht zijn en dat ik de huisartsenpost
kan bellen vanaf 5 uur... Grrrrr!!!

Edit: typgebrek, iPad..

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:12

Wat ik even niet snap is waarom ze op dit moment aan het pijnbestreiden zijn, symptoom behandeling dus. Kijken ze ook waar de pijn vandaan komt? Sterkte!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:19

Ik zou toch doorgaan met zeuren, je schiet hier niets mee op. Inderdaad wat stalxpaard zegt, ze zijn de symptomen aan het bestrijden en niet de oorzaak....

Met de pijnstillers zou ik ook uitkijken. Ik kreeg bij heftige rugpijn tramadol, dit werkte niet dus kreeg ik morfine. Ook die werkte niet dus kreeg ik een andere morfine.... Ik was dag en nacht zo stoned als een garnaal. Bleef gewoon werken (onderwijs, die leerlingen hadden de grootste lol haha) maar was daarna helemaal gevloerd door de medicijnen!
Van mijn sociale leven bleef dus niets over, werken/slapen/eten/medicijnen nemen was wat ik deed..... uiteindelijk met de morfine moeten stoppen en dat was niet gemakkelijk!!

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 17:09

Ze zeggen dat ik het loin pain hematurie syndrome heb (Google voor meer info)
Ze hebben alleen nooit een nierbiopt gedaan, dus 100% zeker is het niet het zou ook nog de ziekte van Berger??? Of Iga nefrophatie? Kunnen zijn.
Ze hebben geen nierbiopt gedaan omdat mijn nierfunctie nog goed is.
Bij achteruitgang doen ze een nierbiopt,
Dus ja komt de pijn door een verslechtering of omdat de pijnstillers niet meer werken??

De nefroloog wil verder niks doen, november mag ik weer komen.
Nierfunctie is een half jaar geleden getest doormidden van bloed en urine onderzoek.

Nu is het misschien ook wat duidelijker voor jullie :-)