Cellulitus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ownwise

Re: Cellulitus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 11:59

@focussed, alwéér wat geleerd :) Ga zo even googlen, want uh... geen stopweek? Dan slik je hem dus 365 dagen per jaar?

@Labyrinth, ik heb de nuvaring maar ondanks de iets verminderde dosis heb ik nog steeds last van bijwerkingen. Ben overgestapt van de pil (migrogynon) en merk maar minimaal verschil. Maar goed dat is een ander onderwerp :)

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:39

ownwise schreef:
@focussed, alwéér wat geleerd :) Ga zo even googlen, want uh... geen stopweek? Dan slik je hem dus 365 dagen per jaar?

@Labyrinth, ik heb de nuvaring maar ondanks de iets verminderde dosis heb ik nog steeds last van bijwerkingen. Ben overgestapt van de pil (migrogynon) en merk maar minimaal verschil. Maar goed dat is een ander onderwerp :)

Die minipil slik je inderdaad het hele jaar door en heeft veel voordelen, maar wel als nadeel dat je je menstruatie niet kunt regelen. Bij sommigen blijft hij uit, bij anderen is het regelmatig en weer bij anderen blijft het onregelmatig.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:01

labyrinth schreef:
ownwise schreef:

Die minipil slik je inderdaad het hele jaar door en heeft veel voordelen, maar wel als nadeel dat je je menstruatie niet kunt regelen. Bij sommigen blijft hij uit, bij anderen is het regelmatig en weer bij anderen blijft het onregelmatig.

Dus je wordt wel gewoon ongesteld ookal slik je hem door?

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:13

Dat is een mogelijkheid, dat verschilt dus per persoon.

ownwise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 08:47

Slik jij die minipil labyrinth?

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:36

Nope, ik zit aan de microginon (30).