Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn lichaam reageert heftig op alles waar ei in zit, misschien is dat bij jou ook wel, of een ander product waar je lichaam op reageert. lovlygirl99 schreef:ik zal het is voorstellen bij de huisarts,
nee chocola maar heel af en toe en oude kaas lust ik niet
ik slaap op meerdere kussens. maar ik slaap meestal op een wat hoger kussen. (wat bedoel je met zacht of hard?)
Ik bedoelde bij een zacht kussen zak je er in zodat je ook laag komt te liggen.
ushi schreef:Vanaf mijn 14e tot mijn 20e heb ik meerdere dagen in de week erg last van hoofdpijn gehad. Nadat ik alles geprobeerd had en bijna wanhopig werd kwam de dokter op het idee mij naar een optometrist te sturen omdat het weleens te maken kon hebben met een spiertje in mijn oog. De opticien heeft mij nu minder sterker lenzen aangemeten, ik zie een stukje minder, maar mijn hoofdpijn is grotendeels verdwenen!
Misschien kan je daar eens naar kijken, is je bril niet te sterk of over accomoderenje ogen niet?
Mijn hoofdpijn werd steeds erger, gemiddeld een dag in de week kon ik echt niets anders dan liggen in een donkere kamer, nu heb ik amper een keer in de maand lichte hoofdpijn.
pvdbosch schreef:je zou je ook eens kunnen laten 'kraken', als je nek vastzit kun je daar ook heel erge hoofdpijn van krijgen.
en baadt het niet dan schaadt het niet.
en kraken, daar zitten we ook aan te denken. een vriendin van mij heeft dat gedaan en heeft nu bijna gen hoofdpijn meer! dus dat wil ik ook laten doen!
en misschien lig je juist wel te hoog op die paar kussens, nek hele nacht in een rare houding zonder dat je het merkt, ook dat kan hoofdpijn veroorzaken.
Pauline schreef:Wat ook kan, is dat je bij het slapen zo klemt met je kaken of knarst met je tanden dat je hoofdpijn krijgt. Dat is op te lossen met een dingetje in je mond dat de kaakchirurg kan aanmeten.