Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sodeletuut schreef:Er zijn dus röntgenfoto's gemaakt? En daar kwam niets uit?
Ik heb namelijk ook lage rugpijn, röntgenfoto's gemaakt en daarna een MRI scan, en daaruit komt dat ik geopereerd kan (en ga) worden aan mijn onderrug..
emma525 schreef:Sodeletuut schreef:Er zijn dus röntgenfoto's gemaakt? En daar kwam niets uit?
Ik heb namelijk ook lage rugpijn, röntgenfoto's gemaakt en daarna een MRI scan, en daaruit komt dat ik geopereerd kan (en ga) worden aan mijn onderrug..
Oei, niet de makkelijkste operaties. Ik zit met een mini-scoliose. Te klein om te opereren, maar ik kan er wel af en toe last van hebben.
HBZ schreef:Sodeletuut schreef:Er zijn dus röntgenfoto's gemaakt? En daar kwam niets uit?
ja inderdaad, nee er kwam niets uit.
Wat is er dan precies verkeerd in jou rug?

marleen_usar schreef:Heb je been lengte verschil?
rindin schreef:Ik denk dat als je al 5 jaar met klachten rondloopt, alles al geprobeerd hebt en alles ook langdurig een flinke kans hebt gegeven, dat je dan toch eens doorgestuurd moet worden naar orthopeed/reumatoloog.
_Mikey_ schreef:[quote=
Ik slaap vaak op mijn zij en draai vaak mijn onderlijf door. Dus leg vaak mijn been die bovenaan ligt voor mijn onderste been. Dit kan ook nog wel eens de grootste oorzaak zijn.
[/quote]HBZ schreef:rindin schreef:Ik denk dat als je al 5 jaar met klachten rondloopt, alles al geprobeerd hebt en alles ook langdurig een flinke kans hebt gegeven, dat je dan toch eens doorgestuurd moet worden naar orthopeed/reumatoloog.
Het probleem is dat mijn huisarts je niet snel doorstuurd, maar ik ga in ieder geval deze week nog naar hem toe.
moonfish13 schreef:Ik heb er ook echt gigantisch mijn hersenen over gebroken, over het hele verhaal.
Uren op google gezocht, echt uren.
Bij mij was het zo, de ene dag rechtzetten en de volgende dat stond het weer scheef.
Fysio/manueel snapte er helemaal niets van.
HBZ, wat voor bachbloesem therapeut had je?
Niet alle methodes werken altijd even goed is mijn ervaring.
Als je de goede methode hebt denk ik dat het moet lukken.
Methode die ik gebruik is aan de hand van de acupunctuurleer, dus niet zomaar effe
lukraak druppeltjes in een flesje gooien.
HBZ schreef:rindin schreef:Ik denk dat als je al 5 jaar met klachten rondloopt, alles al geprobeerd hebt en alles ook langdurig een flinke kans hebt gegeven, dat je dan toch eens doorgestuurd moet worden naar orthopeed/reumatoloog.
Het probleem is dat mijn huisarts je niet snel doorstuurd, maar ik ga in ieder geval deze week nog naar hem toe.
HBZ schreef:Voordat ik 1 ding vergeet. Vorig jaar zomer ( augustus) toen ben ik 8 dagen op vakantie geweest in kos, daar hebben we veel aan het strand gelegen en wat gefietst. Verder hebben we niet veel gedaan.
Die week had ik geen last van mijn rug. Na die tijd is mijn rugpijn nog niet meer weggeweest. Dus spanning, stress zijn misschien toch wel hele grote factoren.
emma525 schreef:HBZ schreef:Voordat ik 1 ding vergeet. Vorig jaar zomer ( augustus) toen ben ik 8 dagen op vakantie geweest in kos, daar hebben we veel aan het strand gelegen en wat gefietst. Verder hebben we niet veel gedaan.
Die week had ik geen last van mijn rug. Na die tijd is mijn rugpijn nog niet meer weggeweest. Dus spanning, stress zijn misschien toch wel hele grote factoren.
Past je cap nog goed?