Overigens kon ik altijd alles eten, ook kouwgom. Alleen bij een appel is geloof ik eens een slotje kapot gegaan. Succes! Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Overigens kon ik altijd alles eten, ook kouwgom. Alleen bij een appel is geloof ik eens een slotje kapot gegaan. Succes!
Ik had al één voor 2,5 jaar toen ik 15 jaar was, en dan nu op mijn 24ste nog een keer (gelukkig maar 8 maanden). Ik had toen ik 15 was echt een bruut van een orthodontist en zodus vond ik het veel minder pijnlijk nu op mijn 24ste.

) Alleen de eerste paar dagen na de ortho kan het wat gevoeliger zijn. En anders gewoon twee paracetemols nemen 
Annekeee schreef:Haha, het kan nooit erger dan mij! Ik heb ook botankers gehad! (zoek maar op google als je GEEN zwakke maag hebt) Deze heb ik trouwens in het ziekenhuis laten plaatsen
Beugel valt reuze mee hoor... (behalve dat ie de foto verpest) Alleen de eerste paar dagen na de ortho kan het wat gevoeliger zijn. En anders gewoon twee paracetemols nemen
Als de behandeling achter de rug is, dan zeg je 100% zeker dat het allemaal de moeite waard is geweest!

Die jij ook krijgt.
Helemaal niet zelfs.
Heerlijk