Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sansje schreef:Ik smeer ook vrolijk door... De bobbeltjes zijn inmiddels verdwenen en de ergste roodheid ook. Als ik zometeen op een niveau ben waar ik mee kan leven dan ga ik de tip van Elisa proberen met de appelazijn en zinkzalf.
in 2010 heb ik er last van gekregen, toen is het na het smeren met Metronidazol alles aardig onder controle gekregen. Maar na echt een oliebol periode van het afgelopen jaar, heb ik het dubbel en dwars teruggekregen.
(lang leve bokt
) en lees ik in de post hierboven m'n bevestiging. Er spookte net al door m'n hoofd om eens bij een homeopate langs te gaan, sowieso omdat ik niet lekker in m'n vel zit. Maar dit is helemaal een bevestiging om eens met zo'n persoon te gaan praten
.

. Mijn huis is de afgelopen jaren niet zo goed geweest. Kou en extreme zonneschijn doen m'n huid echter geen goed, maar het is allemaal binnen de norm Isabonny schreef:Ik moet zeggen dat bhet hier best gaat, maar wel nog steeds met die tube Metronidazol. Nog steeds de 1e tube. Ik smeer niet elke dag, alleen als ik het voel branden.
Mijn huid is wel nog steeds erg droog, maar doorvoor smeer ik dan (ook nog steeds) Vaseline Cetromacrogol.
Balen voor je Nonawen dat het erger wordt.
Boekweit, dat is toch meel? Hoe neem je dat dan in? En hoeveel?
whaha !
ja
iig bij de k.r.ui.dvat..
en de gezondheidswinkel