Mannen en kinderen met string - Wat vinden Bokkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Re: Mannen en kinderen met string - Wat vinden Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:24

Gay! Zeker.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 11:27

purny schreef:
Goh, wat toevallig dat ik dit topic tegenkom! Ik had contact met een jongen die een beetje gay trekjes vertoonde en die toevallig strings draagt omdat zijn billen dan mooier uitkomen....

Gay of niet?

Nee absoluut niet. Eerder zelfbewuste man dien zijn positieve punten sterker wil uitdrukken in dit geval.
Mensen, we leven in 2012!

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:28

Niet gay, juist heel stoer. :j :')

Als iemand (man, vrouw, kind, kameel) een string mooi of fijn vindt zitten, moeten ze dat vooral doen :') Zelf vind ik ze echt rampzalig, doe mij maar een gewone onderbroek of inderdaad een mannenboxer, heerlijk die dingen en je kunt ze binnenshuis als korte broek dragen 8-)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:28

Utixo schreef:
Slettig? :') Mijn brave, katoenen strings zijn alles behalve. Ze sluiten mooi aan en dat vind ik gewoon erg prettig zitten. Natuurlijk heb ik ook mooie, maar niet meer of minder dan dat iemand mooie hipsters of slips heeft. Ik voel me niet prettig bij laatst genoemde, dus ben ik slettig? :D Ik draag ze de hele dag, dus ook met rijden. En nee, ze steken geen meter boven m'n broek uit. Ik draag ze functioneel.

En ik vind juist dat goed, mooi zittend ondergoed heel elegant kan zijn. Dus ver van is ook wel een tikkeltje overdreven.

Typisch weer, je kunt op bokt zo vaak je wil imo en ik vind en nog een keer imo en ik vind schrijven en nóg nemen mensen het persoonlijk. :') Ja vind het slettig, is een mening die ik heb gevormd omdat ik veel te veel vrouwen heb gezien die beter iets anders hadden kunnen kiezen die ochtend. En voor diegenen die het niet overdrijven geldt nog steeds wat ik in mijn eerste post schreef: iedereen moet het lekker zelf bepalen. En nee, ik zal een string nooit elegant vinden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:30

Ik zat denk ik in de eerste klas toen ik mijn eerste string had, was toen 12. Ik slaap overigens in een boxer, in een string slapen vind ik echt horrible. :')

Ik draag de goedkope HEMA string, 3 voor 3 euro vind ik ook weinig sletterigs aan hoor. Ik vind het ook wel wat ordinair als een string hoog boven de broek uitpuilt, houd dat lekker voor jezelf.

Mannen in een string, dat moet ieder voor zich weten. Ik zou denk ik wel twee keer moeten kijken als vriend erin rond paradeert. :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:31

Strings voor mannen kunnen wat mij betreft alleen als ze zich op een podium staan uit te kleden (de Chippendales dus :P )... in het normale leven vind ik een mooie (strakke) boxer bij een man veel aantrekkelijker staan... als mijn vriend een keer een string aan zou trekken en me dat zou laten zien... ik weet niet of ik mijn lach zou kunnen inhouden... :')

Bij kinderen vind ik een string not done... ik vind het te "uitdagend"... zie je het al voor je... een meisje van 6 ofzo, dat met een string aanloopt? nee... dat kan niet... bij kinderen hoort "alles bedekt te zijn", ookal zit er nog gewone kleding overheen.... ik ben wat dat betreft misschien van de ouderwetse stempel... :)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:37

haha, wat een onderwerp weer ,maar idd wat de meesten hier melden voor jongere kids liever niet, ik herinner me nog een hele poos terug zag ik een hele leuke bikini voor mn dochter in een boetiekje en ik sta hem uit te vouwen aan t hangertje was het een string bikini :wow: voor een meisje van 3 ..... -O- dat gingen we dus even niet doen, nu is ze 13 en trekt ze dr neus op als ze er een ziet...t zal dus we niet zo lang duren voor ze er een paar heeft :D
en mannen in string... nee, ik denk dan idd ook meer aan de homoscene dan aan hetero, misschien burgerlijk dat wel ...

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:39

Ik was ongeveer 12/13 toen ik mn eerste string kreeg. Ik vond het verschrikkelijk! Zat de hele dag subtiel dat ding uit mn reetspleet te halen. Ik dacht dat t misschien de verkeerde maat was maar ook andere strings zaten erg vervelend. Het is niets voor mij, ik draag liever hipsters of boxers :j .
Als andere meiden (of mannen) het wel prettig vinden, prima! Leven en laten leven :D

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:57

Ik vind 13/14 niet zo'n hele vreemde leeftijd voor een string eerlijk gezegd, maar misschien dat dat komt omdat iedereen hier in de brugklas/2e een string droeg, voor zover ik me dat nog kan herinneren. Ik weet nog wel dat ik voor mijn verjaardag een string kreeg van mijn tante, ik kon wel door de grond zakken van schaamte _O- Ik heb ze overigens een aantal jaar alleen maar gedragen, maar toen een vriendin van mij helemaal lyrisch vertelde over die lekker zittende boxertjes heb ik dat toch ook maar eens geprobeerd. Tegenwoordig liggen mijn strings te verstoffen in mijn ondergoedmand, ik draag ze alleen nog als ik weer eens te lui ben om een wasje te draaien :+ Ordinair vind ik het ook niet, dat ligt imo helemaal aan hoe het gedragen wordt, ook boxers kan ik ordinair vinden, met zo'n rand prominent boven de broek uit :r Mannen met een string moeten dat ook helemaal zelf weten imo, maar ik denk dat ik toch wel even héél vreemd zou kijken als ik zou ontdekken dat een van mijn vrienden met strings rondloopt :') Het is natuurlijk maar net wat je gewend bent, mocht ik het vaker tegenkomen zou ik vast minder raar opkijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:06

Bij mannen? IIeeks :\ Weet nog dat er een paar jaar geleden hier in A'dam een vent was die op rolschaatsen en verder enkel een gouden string door de stad ging, bah :=

Bij jonge meisjes moet het kunnen, mits niet opvallend gedragen. Het is gewoon ondergoed, moet kunnen dus. Maar het moet niet op gaan vallen dat je een string draagt, vind ik ook bij vrouwen not done :n

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:08

Ik vind strings verschrikkelijk. Die paar die ik heb liggen ook te versloffen. Nee dan heb ik liever slips en hipsters/strakke boxers. Maar zelfs een oma-onderbroek trek ik lekker aan op mijn luie dag :Y)

Het is een onderbroek, dus als het goed is ziet toch niemand hem, behalve mijn man...

Bij mannen vind ik het echt verschikkelijk...

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:12

Vind dit wel een leuk topic!
Meisjes/kinderen vanaf een jaar of 12... Tja de plamuur lagen metsel houtskool en poeder beginnen dan ook al behoorlijk, omdat ze 16 willen lijken en anders geen sigaretten mee krijgen.. Waarom dan geen strings?

Bij mannen.. Tja of het gay is of niet weet ik niet te beoordelen.. Ben zelf toevallig stempel'gay' Heb zelf liever boxers. ( wel strakke) En zie mijn vriend ook niet echt aan komen in een string.. Zowel? Prima trek lekker aan wat je zelf fijn vind :D

Rietepetiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:13

Bij mannen kan het echt niet!!! Bij meiden van 12/13/14/15 vind ik het prima kunnen hoor...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:20

Kinderstrings vind ik persoonlijk niet kunnen ....
Vooral die meiden die hem dan boven de broek uit laten komen... dat is IMO vragen om problemen.

Voor vrouwen, och ik heb ze ook jaren gedragen toen ik nog een mooi gevormde derrière had, dan kwamen mijn twee vrienden beter uit in een broek :')
Later met rijden vond ik het fijn omdat je geen naadjes had.
Maar nu is mijn derrière wat beter gevuld, en gedijen die twee jongens wat beter in een boxer :')

Een man met een string, sorry grooooote afknapper.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 14:33

Wel grappig dat het gros van de dames een man in string echt not done vinden.
Het is toch wel een stukje kledij en persoonlijkheid wat zeker het laatste jaar flink in opkomst is bij de hetero mannen.
Uiteraard moet de desbetreffende man er wel het lijf en de kont voor hebben.

Dit is bijvoorbeeld een absolute no go
Afbeelding

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:40

Kaspar schreef:
Wel grappig dat het gros van de dames een man in string echt not done vinden.
Het is toch wel een stukje kledij en persoonlijkheid wat zeker het laatste jaar flink in opkomst is bij de hetero mannen.
Uiteraard moet de desbetreffende man er wel het lijf en de kont voor hebben.

Dit is bijvoorbeeld een absolute no go
Afbeelding

_/-\o_

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:41

Hele jonge kinderen vind ik het niets!
Ik ben alleen gezegend met een kont die niet fatsoenlijk in normaal ondergoed lijkt te passen.
Reden daarvan is dat ik niet echt kont heb, probeer dan maar eens iets te vinden behalve een string..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:46

Ik ben zelf in de zomervakantie van groep 7 naar groep 8 strings gaan dragen. Ik trok namelijk zelf altijd al mn onderbroek tussen mn billen op hele jonge leeftijd, omdat ik dat veel lekkerder vond zitten dan zo'n flodderende slip langs m'n billen. Zodra ik dus zo'n ding paste, heb ik het gelijk gekocht! Ik was de eerste in mijn klas met string en BH (helaas zijn mijn borsten alleen niet meer verder gegroeid sinds groep 8) en zelfs in de brugklas werd ik gepest met mijn string! Iedereen droeg daar toen nog slips ;)

Mannen in strings, tsja... Ik heb zelf 3 jaar lang luxe strings verkocht aan mannen en vaak laten de hetro's ze door hun vrouw halen! Mijn vriend hoeft er zelf niet mee aan te komen, maar bij sommige mannen staat het wel oke. Vaak willen ze een string omdat ze het lekker vinden zitten, of omdat ze het mooie vinden staan onder een strak pak of een linnen broek.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:51

Ik heb een periode gehad dat ik enkel strings droeg, maar ben inmiddels overgestapt op de hipsters :j
Voor mannen en jonge kinderen :n

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:52

Dit topic brengt een verdrongen herinnering terug :D

Op vakantie in het buitenland een man met te dikke en erg behaarde billen in een string aan de rand van het zwembad.
Alles behalve aantrekkelijk kan ik jullie zeggen.

Dus of er nu mooie billen in zitten of niet, de string voor de man is het niet voor mij :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:59

Als een man zulke mooie billen heeft, mag hij van mij de hele dag er zo bij lopen:
Afbeelding

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:17

Ik was zelf een jaar of 11 toen ik voor het eerst een string kreeg. Vanaf dat moment ben ik altijd strings blijven dragen. Althans, overdag, want 's nachts vind ik die dingen echt een ramp. En als een man graag een string wil dragen, moet hij dat zelf weten. Al zou ik niet weten hoe ik zou reageren als ik er in de slaapkamer achter kom dat een man met wie ik date een string zou dragen...
Ik ga ervan uit dat als ik later kinderen krijg en het zijn meisjes, dat ze voor hun 11e echt geen strings willen dragen en zo wel, hebben ze pech.
Sowieso vind ik het laten zien van je ondergoed een no go. Of het nou om hipsters, boxers, strings of bh's gaat, het is ONDERgoed.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:20

CarmN schreef:
Sowieso vind ik het laten zien van je ondergoed een no go. Of het nou om hipsters, boxers, strings of bh's gaat, het is ONDERgoed.

En als ze een bikini aan doen (die soms nog minder bedekkend zijn dan het gemiddelde ondergoed, dan is het wel goed... omdat het geen ondergoed is?!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:24

op je 11e een string??
Ik zal wel ontzettend ouderwets zijn, maar ik vind dat echt een no-go.
String vind ik toch wat erotisch hebben en daar hoort een 11 jarige IMO nog helemaal niet mee bezig te zijn :n

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:31

Maar dat ligt dus aan je eigen opvatting ;) Jij vind het erotisch, maar heel veel mensen vinden dat totaal niet. Is dus ook maar net hoe je dat aan je kinderen brengt...

Ik vind een katoenen string zelf ook absoluut niet erotisch. Kijk, is het een kanten dingetje, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen! Maar goed, ik heb het geluk gehad dat mijn ma het gewoon zag als ondergoed waar ik me veel prettiger in voelde en thank god heeft ze nooit moeilijk gedaan over mijn Snoopy stringetjes van de H&M en zwarte katoenen strings van de Brouwers.