Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Goh, wat toevallig dat ik dit topic tegenkom! Ik had contact met een jongen die een beetje gay trekjes vertoonde en die toevallig strings draagt omdat zijn billen dan mooier uitkomen....
Gay of niet?
Utixo schreef:Slettig?Mijn brave, katoenen strings zijn alles behalve. Ze sluiten mooi aan en dat vind ik gewoon erg prettig zitten. Natuurlijk heb ik ook mooie, maar niet meer of minder dan dat iemand mooie hipsters of slips heeft. Ik voel me niet prettig bij laatst genoemde, dus ben ik slettig?
Ik draag ze de hele dag, dus ook met rijden. En nee, ze steken geen meter boven m'n broek uit. Ik draag ze functioneel.
En ik vind juist dat goed, mooi zittend ondergoed heel elegant kan zijn. Dus ver van is ook wel een tikkeltje overdreven.
Ja vind het slettig, is een mening die ik heb gevormd omdat ik veel te veel vrouwen heb gezien die beter iets anders hadden kunnen kiezen die ochtend. En voor diegenen die het niet overdrijven geldt nog steeds wat ik in mijn eerste post schreef: iedereen moet het lekker zelf bepalen. En nee, ik zal een string nooit elegant vinden. 
)... in het normale leven vind ik een mooie (strakke) boxer bij een man veel aantrekkelijker staan... als mijn vriend een keer een string aan zou trekken en me dat zou laten zien... ik weet niet of ik mijn lach zou kunnen inhouden... 
voor een meisje van 3 .....
dat gingen we dus even niet doen, nu is ze 13 en trekt ze dr neus op als ze er een ziet...t zal dus we niet zo lang duren voor ze er een paar heeft
.
Ik heb ze overigens een aantal jaar alleen maar gedragen, maar toen een vriendin van mij helemaal lyrisch vertelde over die lekker zittende boxertjes heb ik dat toch ook maar eens geprobeerd. Tegenwoordig liggen mijn strings te verstoffen in mijn ondergoedmand, ik draag ze alleen nog als ik weer eens te lui ben om een wasje te draaien
Ordinair vind ik het ook niet, dat ligt imo helemaal aan hoe het gedragen wordt, ook boxers kan ik ordinair vinden, met zo'n rand prominent boven de broek uit
Mannen met een string moeten dat ook helemaal zelf weten imo, maar ik denk dat ik toch wel even héél vreemd zou kijken als ik zou ontdekken dat een van mijn vrienden met strings rondloopt
Het is natuurlijk maar net wat je gewend bent, mocht ik het vaker tegenkomen zou ik vast minder raar opkijken.
Weet nog dat er een paar jaar geleden hier in A'dam een vent was die op rolschaatsen en verder enkel een gouden string door de stad ging, bah 

Kaspar schreef:Wel grappig dat het gros van de dames een man in string echt not done vinden.
Het is toch wel een stukje kledij en persoonlijkheid wat zeker het laatste jaar flink in opkomst is bij de hetero mannen.
Uiteraard moet de desbetreffende man er wel het lijf en de kont voor hebben.
Dit is bijvoorbeeld een absolute no go

Jij vind het erotisch, maar heel veel mensen vinden dat totaal niet. Is dus ook maar net hoe je dat aan je kinderen brengt...