(en ook hele positieve ervaring met samengestelde bach bloesems!)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:papagroom schreef:nou geloof ik geen bal van dat hele bach ge doe,,,,,maar moet je niet minimaal weten wat het beestje mankeert?.....
In dit geval niet Papagroom.
Bepaalde combi's kunnen nl per definitie niet.
Verder wist ik in die posts inderdaad niet wat het dier verder mankeerde of deed.
Maar dat was ook niet nodig voor wat ik op dat moment wilde weten.
moonfish13 schreef:Als Papagroom doelde op weten hoe het dier is qua gedragingen, hoefde ik dat niet te weten.
Medisch is iets anders, maar ik denk dat Papagroom daar niet op doelde?
De discussie van wel of niet Placebo, heb ik hier overigens liever niet.
Er loopt een ander topic over kwakzalverij, en ik heb bewust dit topic geopend om ervaringen te kunnen delen met mensen die er wél iets in zien.
Abiola schreef:Je opent dit topic op mensenwelzijn, en dat is prima, het maakt mij niet uit wie er allemaal heilig gelooft in de zogenaamde alternatieve geneeswijzen. Maar toen begon iemand over zijn merrie, en daar geef jij dan advies, volgens mij hoort dat niet. Wat je mensen aansmeert maakt mij verder niet uit, maar dat paard heeft dierenarts zorg nodig.
Banjer schreef:Dat heet op afstand behandelen...wordt je bij de inwijding van reiki 2 geleerd. Als ik morgen achter de pc zit tik ik uitgebreidere uitleg... iPad tikt wat lastiger...
Kuggur schreef:Banjer schreef:Dat heet op afstand behandelen...wordt je bij de inwijding van reiki 2 geleerd. Als ik morgen achter de pc zit tik ik uitgebreidere uitleg... iPad tikt wat lastiger...
Ik voel me soms een echte sukkel als ik dit soort topics lees. Wat zijn er toch geweldige manieren je geld te verdienen, "op afstand behandelen", briljant.
Er zijjn dus echt géén grenzen aan wat mensen zich laten wijsmaken.