Mijn (ex?) 'beste vriendin' en ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 18:20

Jeetje wat een verhaal zeg!

Je overgeven aan een vreemd iemand is moeilijk! Maar geef niet op! Ontzettend knap dat je het durft toe te geven en dat je er hard aan werkt!

Mocht je je hart willen luchten, kun je me altijd pb-en.

Heel veel sterkte!

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 18:23

Compliment: Ja, me overgeven aan een vreemd iemand is inderdaad moeilijk. Ik zal (proberen) niet op te geven! Dankjewel. :)

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 20:40

Je durft je verhaal hier al neer te zetten, al is het dan niet onder je eigen account, maar je doet het wel :j .
Dat is al een hele grote stap hoor meid :(:) . Je geeft aan dat je hulp nodig hebt, maar de stap eigenlijk te groot is. Je hebt net even dat duwtje nodig en misschien dat wij die jou kunnen geven, ik hoop het :j

afraid

Re: Mijn (ex?) 'beste vriendin' en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 22:27

Ik heb hulp nodig, maar ben zo bang. Ik moet dan alles uit handen geven. Alles weer proberen op te pakken, me open stellen zodat andere me kunnen helpen. Mensen opnieuw vertrouwen, ben gewoon zo bang..

Als ik het zo terug lees wat ik net getypt heb, lees ik gewoon dat ik bang ben. Ben bang om alles uit handen te geven omdat ik dat al heb moeten doen *misbruik* had geen keus en ergens voelt het nu weer alsof ik geen keus heb, sterker nog dat is zo. Ik moet wel, anders word ik nooit beter. Pff besef dringt nu wel door.

Maar de stap om aan de bel te gaan trekken is nog te groot..

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:38

Hoe gaat het nu met je?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:45

Pittig TS, dapper dat je het onder woorden brengt.

Hoe gaat het nu met je?

Accepteren wie jij bent, is echt een lange weg, maar zeker haalbaar.
Leer jezelf kennen, je echte "ik" en ga voor je eigen geluk.

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Je geeft je angst niet uit handen, maar je vraagt anderen om er voor jouw te zijn. Jouw te steunen en te helpen.
Eetstoornissen zijn niet zomaar 'stoornissen' of verslavingen, het is iets wat je je hele leven met je mee neemt.

Knap dat je het zo onder woorden durft te brengen.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:48

Wat een goede eerste stap dat je zelf ziet dat er iets moet gebeuren. Dat is wel de belangrijkste stap van allemaal!

Je moeder wist toch wat er speelde? Neemt zij het niet goed op? Is er niemand op je opleiding die je in vertrouwen kan nemen, of een ander familielid, iemand op je stal? Dat zou al zo fijn kunnen zijn, om alvast 1 iemand te hebben die je steunt. Niet alle mensen zullen je gek aankijken hoor! De meeste mensen die om je geven zullen je graag willen helpen, ook al weten ze misschien niet hoe.

Dikke knuffel voor jou!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:58

Heel erg dapper TS dat je je verhaal zo op bokt durf te zetten! Erg knap van je!

Erg knap van je dat je zelf in ziet dat er wat moet gaan gebeuren! Wij bokkers kunnen je een steuntje in de rug geven en je helpen wanneer dit nodig is! Mijn pb box staat altijd voor je open en wil je altijd helpen op welk moment dan ook!

Je komt er doorheen TS je bent een sterke meid!

Een hele dikke knuffel voor jou!! <3

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 11:44

Hoe het momenteel gaat? Ik weet het eerlijk gezegd niet echt.. Weet het echt niet. :n

Ik wil die hulp niet meer, het heeft me alleen maar meer ellende bezorgd. Dat wil ik niet weer.
EngeltjeS ik pb je even!

KozieZ: Mijn moeder weet er van. Ze vind het moeilijk om hiermee om te gaan, het gaat wel beter dan in het begin. Toen was het elke dag een gevecht met ons 2. Maar nu bijna niet meer, al vind ze het nog steeds moeilijk. Ik denk eerlijk gezegd dat ze ook een eetstoornis heeft (andere dan ik). Ik heb tot nu toe alleen maar rare gezichten naar me toe gekregen, dat is best frustrerend..

Ginootje: Dankje voor je lieve berichtje! Dat doet me goed. Iedereen bedankt trouwens voor de lieve berichtjes en pbs. Ik hoop er doorheen te komen, ik doe mijn best.

Bedankt voor de knuffels, lief van jullie. Ook al zijn ze firtueel, het is wel fijn dat mensen je een knuffel geven. :)