eilleen333 schreef:Waarschijnlijk zit het tussen mijn oren, maar ik heb practisch geen nachtmerries meer sinds ik een dromenvanger heb. Ik had eerder vrij erge nachtmerries en kocht de dromenvanger omdat ik hem mooi vond. Maar ik ben al jaren lang practisch nachtmerrie vrij.
Ik kan mijn dromen ook sturen. Dan droom ik iets wat de verkeerde kant op gaat en dan geef ik er een positieve draai aan. Dit lukt niet altijd, soms verzin ik dan voor het inslapen een mooi eind aan de nachtmerrie en dan valt het s ochtends allemaal wel mee;)
Een enkele keer droom ik nog naar maar de leren dat dat in een naar gebeurd kan ik sinds de dromenvanger op 1 hand tellen:)
Dit had ik ook heel graag gewild, maar helaas. Ik heb een dromenvanger-tic, heb er minstens 10 aan de muur hangen(gekocht en zelfgemaakt), maar helaas slaap ik lang niet altijd als een roosje, heb ook veel nachtmerries
) naar bed gaan (gwn naast mn bed gezet ofc). Zodat ik iedereen kon opzuigen (
dan kan je zeggen, als je wordt vermoordt: "hè, dit is mijn droom. Rot een eind op. Of ik vermoord jou." Klinkt heel raar, maar na een tijdje werkte het echt super en kon ik vanalles de droom maken die ik wou (en kan
)
geef er soms wel eens een draai aan.
. Ik heb er ondertussen vrede mee genomen en kan ook uitzonderlijk genieten als ik eens echt een leuke droom heb gehad of gewoonweg niet heb gedroomd (ben ik een hele dag blij van
). De dromen die ik heb zijn soms echt gestoord tot gewoon psychedelisch bizar. Ik ga ervan uit dat ik geen zieke geest heb, dus dat er niets onderliggend is haha
in mijn geval zijn het alleen nooit échte nachtmerries, omdat ik mezelf lucide dromen heb geleerd. Dan neem je de controle over in je droom en ben jij dus degene die bepaald waar de droom heen gaat
Beetje vreemd haha. Maar heb soms ook wel enge dromen. Maar ik doe der niks tegen, 's avonds voor dat je gaat slapen geen enge/vreemde progamma's kijken. Helpt denk ook wel deels, want je droomt over dingen die je mee hebt gemaakt/gehoord of gezien hebt.