Bloedverlies, kramp, pijn na plassen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:59

Maar nu is er dus weer geen kweek afgenomen?? Dat is raar want nu is een mooi moment om te kijken of de bacterie die je steeds in de problemen brengt gevoelig is voor de kuren die je hebt gehad. Mocht het veroorzaakt worden door de E-coli dan kan ik je trouwens cranberries aanraden.

Beterschap!

Mirjam79

Re: Bloedverlies, kramp, pijn na plassen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:11

Zat ook te denken in de richting van nierbekkenontsteking....
Zelf kreeg ik 8 jaar geleden ziekteverschijnselen in de vorm van overgeven, buikpijn, koorts, erg lamlending.
Toen mijn huisarts gebeld, die had het over een 'zomergriepje'. Dan ga je daar vanuit, want ja, hij is dokter
en heeft er voor geleerd ;)
Diezelfde avond was ik bij mijn toenmalige schoonfamilie (wij waren eerder van vakantie terug gekomen i.v.m.
mijn heerlijke gevoel...). Ja je moet in ieder geval blijven drinken! Zo gezegd, zo gedaan, maar binnen 5 minuten
kwam het er, net als de rest, weer net zo hard weer uit... :r
toen heeft mijn toenmalige schoonvader zijn eigen huisarts gebeld. Die stribbelde wat tegen, want het
was inmiddels 10 uur 's avonds. Toen hij met zijn onderzoek klaar was vroeg hij of wij zelf naar het
ziekenhuis konden komen of dat hij even een ambulance moest bellen :oo
Bleek dat ik nierbekkenontsteking had, een week ziekenhuis en als leuke bijkomstigheid had ik door de
zware ontsteking ook nog bloedvergiftiging opgelopen |(
Mijn eigen dokter heeft toen nog een pittige brief van de andere huisarts gehad!!!

Laat je alsjeblieft niet weer naar huis sturen met een kuurtje AB...

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:19

Vraag naar een verwijzing naar de uroloog.

Ik heb sinds januari al 7 keer een kuur gehad, allerlei verschillenden. Steeds weer blaasontsteking. Bij de huisarst is het op kweek gezet, bacterien werden gevonden en later ook doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een kweek, het zelfde kwam eruit en een zakje met een poeder meegekregen. Een week was het weg en toen begon het weer. Nu moet ik naar de uroloog voor een scan van mijn nieren en urineleiders.

Heel vervelend steeds weer die blaasontsteking. Beterschap

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 18:33

Wat iedereen hier zegt, kom eens voor jezelf op. Ik zit bij de zelfde praktijk, en daar wilde ze mij ook voor de 5 de keer een AB kuur geven. Dit heb ik toen geweigerd. Helaas moet je nou eenmaal hier dwars zijn wil je wat voor elkaar krijgen...

Heb je steeds de zelfde AB kuur gehad?

Heb je ook schone urine ingeleverd?

Ik geloof overigens dat het als ze bij de snel test BO kan zijn, dat ze het hier altijd op kweek zetten...

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 22:31

Sorry als ik niet op iedereen reageer, ik zit nu even op mobiel. Ik waardeer jullie reacties wel heel erg!

Voor de duidelijkheid; er is dit keer geen kweek gemaakt maar eerder wel, daar is geen bacterie uitgekomen, helemaal niets eigenlijk..
Ik heb nu een hele andere antibiotica, 21 tabletten dit keer.. Ben er nog niet aan begonnen omdat ik behoorlijk aan de dia was :o . Heel raar want at/dronk hetzelfde als normaal.
Had daarnet best wel wat 'bloed'verlies. Het zag er dit keer veel helderder uit als normaal dat wel.

Onsmam wil dat ik deze ab nog afmaak en is het dan nog niet weg wil ze dat ik doorverwezen word..
Ik denk dat ik maar even met haar ga overleggen of het niet slimmer is om naar de praktijk te bellen voor een doorverwijzing.

Pubelia; hoe was jou onderzoek gegaan?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:59

Pijnlijk, mijn BM randen,en mijn hechtingen waren om de een of andere manier zeer gevoelig/pijnlijk. Ze konden mij helaas niet helpen, want ze weten niet wat het is. Moest maar pijnstillers slikken. (4 keer daags 2 paraceta's....

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 20:16

Lastig zeg.. Nu weet je dus eigenlijk nog niet heel veel meer?

Misschien dat we toch nog maar gaan bellen voor een doorverwijzing..

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 14:19

Mochten er nog nieuwsgierige naar zijn... :+

Ik heb nog altijd (of weer?) blaasontsteking.
Donderdag moet ik een uitstrijkje laten maken en 7 juni heb ik een afspraak bij de uroloog.
De dokter dacht aan iets van klepjes in mijn urineleider die niet goed sluiten/functioneren maar dat kan ze vanaf de buitenkant natuurlijk niet zien.
Ze denkt overigens dat het bloedverlies etc los staat van de blaasontsteking en dat dus toeval is, vandaar het uitstrijkje.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 01:11

Toch nieuwsgierig of je er uiteindelijk uit bent gekomen waardoor het kwam!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 04:37

Ja ik volg ook.
Ook benieuwd waar het bloed verlies nou vandaan komt of kwam.