Mijn knie gaat erg slecht.. Het word weer kouder en school is weer 7 weken bezig.. ik heb 2 weken terug een trap van een veulen gekregen ook precies tegen die knie..
Maar nu al een week of 4 gaat het gewoon echt slecht. Ik slik minimaal 1 keer per dag pijnstillers en loop regelmatig ''kreupel''. Slapen is ook niet echt makkelijk omdat ik steeds slechter op de binnenkant kan liggen en zelfs de buitenkant word steeds vervelender dus blijft op mijn rug liggen over helaas slaap ik dan niet zo lekker en rol ik in mijn slaap toch door wat oplevert dat ik regelmatig wakker word 's nachts van de pijn. gewoon het totaal plaatje is gewoon een neerwaartse spiraal. Ik heb toestemming gekregen om naar het buitenland te gaan met mijn knie van de verzekering.
Maandag ga ik naar de dokter voor een nieuwe verwijzing. Ik ga hem nu ook vragen waar hij mij naar toe wilt hebben. Waar kan ik heen waar ze echt wat gaan doen.?
Kan ik de huisarts ook vragen op die verwijzing aan te dringen op een kijk operatie of kan dat niet. ?
Hebben jullie nog tips of ideeen waar ik het beste heen zou kunnen gaan..? en wat ik nog aan kan geven aan de huisarts en daarna aan de volgende behandelaar.?
kan ik niks aan doen dat hij niet de binnenste knieband kan vinden.. en verder ben ik naar huis gestuurd met en de mededeling dat ik platvoeten heb en de mededeling dat ik toch echt af moet gaan vallen ( dat kwam er uit bij die Co- assistent dat wilt niemand weten. je zou in staat zijn niet meer te eten zo bot, lomp enz dat hij dat vertelde) en dat het kraakbeen onder de knieschijf wat geiriteerd is misschien verzwakt en kapot. en de behandeling is jaaaren fysio.. en nog jaaaaaren pijn.. ik voel me eigenlijk nogal voor de gek gehouden en niet serieus genomen. 
ik heb er alleen door studie geen tijd voor, februari rond ik die af en dan ga ik zo snel mogelijk een afspraak maken. Ik heb 2 fysio's gezien, de laatste een jaar lang. Mijn voeten staan trouwens ook niet goed waarvoor ik steunzolen heb gekregen, dit scheelt ook een hoop.
Verder wens ik je veel succes met verdere onderzoeken!