Ik ben de afgelopen maanden door tijdelijke medicatie enorm veel aangekomen ondanks een normaal en redelijk gezond eetpatroon. Vanaf komende week heb ik tijd zat en ga ik beginnen met naar de paarden fietsen ipv met de auto. Dat is al 4x per week 45 minuten enkele reis. Daarnaast ga ik zoveel mogelijk ongezonde koolhydraten schrappen en vervangen door ongelimiteerd rauwe groente, aangevuld met fruit, yoghurt, eieren, vis en kaas. Dit heb ik in het verleden ook al gedaan en is erg goed bevallen maar door mijn pasta verslaving en kantoorbaan weer terug gevallen in een oud eetpatroon
. Er moet minimaal 15 kilo vanaf.Probeer ook in het algemeen gezonder te eten. Zo schrap ik de zoetjes uit mijn thee, drink geen light producten en yoghurt zoet ik met fruit ipv suiker. Heel veel zogenaamd gezonde prodcuten zitten bomvol met hele ongezonde e-nummers en andere toevoegingen. Ze zijn laag in caloriën maar een aanslag op je lichaam.

Veel mensen trainen verkeerd, denken goed bezig te zijn, maar helaas..
Balenbalen..
Heerlijk! Resultaten kwamen en komen nog steeds beter uit!
) en als je dan zin hebt in iets slechts, dan neem je het, maar dan een hele kleine portie. 
Als je bijv. redelijk wat snoept en niet een hele gezonde levensstijl hebt, dat je lichaam daar gewend aan raakt. dus je lichaam komt in het ritme van snoepje hier snoepje daar, enzo. Als je dan ineens PLOEP gaat veranderen naar gezond, en alles, dan denkt je lichaam Wattte gebeurd me hier? en dan slaat je lichaam alle stoffen op die het eten in zich heeft. Incl. vetten en andere dingen. Voor reserves en andere dingen. Dus uh eet je pizza, je lichaam raakt gewend aan pizza maar als je lichaam genoeg vetten heeft gaat ze niet nog meer opslaan ( naja in grote lijnen hihi ) Dus die loost ze uit het lichaam. Eet je ineens groentjes, daan slaat ze alles op wat ze tegenkomt. ( ditzelfde geldt allemaal andersom ook trouwens, als je wel heel gezond eet en daarna aan pizza dieet gaat ) Bij iedereen werkt het anders dus je zult er zelf achter moeten komen wat het beste werkt voor jou en hoe je lichaam het beste reageerd.