SusanH schreef:Ben jij een beelddenker?
1.Denk je vooral in beelden in plaats van woorden?
2.Weet je dingen, zonder in staat te zijn uit te leggen waarom?
3.Los je problemen op ongebruikelijke wijze op?
4.Heb je een levendige verbeelding?
5.Herinner je wat je gezien hebt en vergeet je wat je hoort?
6.Ben je verschrikkelijk slecht in het spellen van woorden?
7.Kun je zaken visualiseren uit verschillende perspectieven?
9.Verlies je vaak het bewustzijn van tijd?
10.Lees je liever een kaart dan mondelinge aanwijzingen te volgen?
11.Herinner je plaatsen die je slechts een maal bezocht?
12.Is je handschrift voor anderen moeilijk leesbaar?
13.Kun je aanvoelen wat anderen voelen?
14.Ben je muzikaal, artistiek of mechanisch aangelegd?
15.Weet je meer dan anderen denken dat je weet?
16.Heb je een hekel aan spreken voor een groep mensen?
17.Voel je je slimmer naar mate je ouder wordt?
Als je 10 van de bovenstaande vragen met ‘ja’ hebt beantwoord, bent je zeer waarschijnlijk een visueel-ruimtelijke leerling.
Ik ben ook een beelddenker
deze zouden allemaal bij mij passen. Vooral 11, had laatst dat ik in een hema kwam en toen ik er voor stond kon ik precies vertellen waar de wc was
en het klopte. Bleek dus dat ik er ben geweest toen ik 4 was 
tijdens toetsen is heel handig, zie gewoon het hele boek voor me en kan de tekst bijna helemaal lezen alleen de dingen die ik onbelangrijk vind, weet ik er niet meer van 
Xyris schreef:Vind het toch mijn plicht om mezelf ook maar te melden. Hebben jullie ook van die heerlijke genante momenten dat bijv. als iemand zegt "moet verdomme zo lenig zijn als een kat om bij die kast te klimmen" dat je die persoon ook inderdaad als een kat in mensengedaante aan de kast ziet hangen aan zijn nagels? Je met grote ogen aankijkend zo van ''wat je ook denkt, it wasnt me!"
dat heb ik dus zo vaak, ook dat mijn moeder zei "kan je daar naar beneden met een trap" en ik zie mijzelf dan gewoon eraf lopen en dan zo naar beneden flikkeren met een "pok pok" geluid