Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
vuurneon schreef:Kreef schreef:misschien toch meer gaan sporten waar je spieren van kunt kweken, spieren zijn zwaarder dan vet
Nee hoor, 1 kilo spieren zijn net zo zwaar als 1 kilo vet
TS ouder worden helpt, ik ben zelf ook altijd ronduit mager geweest ondanks dat ik meer at dan mijn leeftijdgenoten. Na je 20e veranderen je hormonen (je wordt dan echt volwassen) en ook je lichaam. Ik kreeg voor het eerst in mijn leven vet op de botten!en ja ook vrouwelijkere vormen
Suzanne F. schreef:Ik denk dat je binnenkort wel breder wordt hoor. Vaak rond je 16e krijg je meer vormen, borsten en bredere heupen en kom je ook makkelijker aan. Zal vast wel goed komen. Ik vind het wel laat dat je nog niet ongesteld bent geworden.
Wat zegt de huisarts daarvan?
en na je ongesteldheid, en op latere leeftijd, dus wellicht je gewicht ook wat omhoog gaat.
) Ik probeerde me de laatste weken gewoon vol te proppen, maar het helpt niet en ik word er qua weerstand nog zwakker van dan normaal. Daarom heb ik vrijdag afspraak bij de huisarts, ben benieuwd wat ze gaan zeggen! Voor jou is dat ook het beste advies: huisarts kan nooit kwaad! Verder heb ik nogal weinig tips, want bij mij hielp eigenlijk niks, als er vrijdag wat interessants uit het gesprek komt, zal ik wel wat erover sturen! _lies_ schreef:Ik ben bijna 19, 1.72 en woog 49 kilo, nu 52 kilo, terwijl ik ook heel veel kan eten! (ben nu ook nog een stokbrood met kruidenboter aan het maken haha) Ik probeerde me de laatste weken gewoon vol te proppen, maar het helpt niet en ik word er qua weerstand nog zwakker van dan normaal. Daarom heb ik vrijdag afspraak bij de huisarts, ben benieuwd wat ze gaan zeggen! Voor jou is dat ook het beste advies: huisarts kan nooit kwaad! Verder heb ik nogal weinig tips, want bij mij hielp eigenlijk niks, als er vrijdag wat interessants uit het gesprek komt, zal ik wel wat erover sturen!
) en ik voel me veel fitter en ben veel minder snel ziek en als ik ziek ben wordt ik zo weer beter. Maar het kost je hoe je het ook doet, bloed, veel zweet en soms een traan (naja niet dat het echt bloed en tranen kost, maar van spierpijn wordt je niet echt blij) maar het is wel een hele goed manier.