Hallo, Allereerst moest ik jullie bedanken voor jullie betrokkenheid
ik ben haar vriend en tess had mij even gevraagd om hier te vermelden hoe het nu ging
ze is zelf niet echt fit genoeg om op de computer te zitten
het lijkt wel of ze leegloopt van ontstekingstroep en doet weinig anders als braken en laten we het maar houden op dat ze meer tijd op de toilet doorbrengt dan dat ze in bed ligt
ze braakt bloed en ook dat komt er van alle kanten uit ze mag dan ook geen pijnstillers nemen van de dokter omdat er hoogstwaarschijnlijk {dat hadden we zeker geweten als ze mee wou werken aan een onderzoek} met haar maag iets goed mis is
dus tess is er momenteel best beroerd aan toe dus zal hier de eerst komendetijd even niet aanwezig zijn
zoals het er nu uitziet krijgt ze nog een hele rits aan onderzoeken ze heeft gewoon echt te lang doorgelopen met de klachten en we hopen dat als mijn schoonouders er weer zijn ze een beetje beter mee wil werken want ze is nogal koppig en standvastig mbt de onderzoeken die ze nu nog niet durft
te laten plaatsvinden en de arts zegt dat we haar ook niet kunnen dwingen al gooit ze natuurlijk haar eigen glazen in op deze manier
al met al brengt dat best veel gestress met zich mee want aan de ene kant wil ze geholpen worden want ze kruipt inelkaar van de pijn en ik kan me niet voorstellen dat ze dit fijn vindt maar ze durft zich niet over te geven hoe wij ook als familie proberen door te dringen tot haar
wij hebben iniedergevval dagelijks contact met de huisarts en hopen maar op het beste
nou goed dit was het eerst wel zon beetje dan weten jullie ook even hoe de vlag erbij hangt
met vriendelijke groet, björn