Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
takkie_muis schreef:esmir schreef:hihi, takkie-muis, ik ben niet echt een tattoemens, maas misschien een copyright tekentje eronder
naam van het paard naast die copyright haha
Armaris schreef:Jee wat een wonde zeg![]()
Maar mag ik wat raars vragen? Denk je soms niet dat het litteken 'mooier' was geweest als je er toch wat op had gesmeerd?
Optisana schreef:Armaris schreef:Jee wat een wonde zeg![]()
Maar mag ik wat raars vragen? Denk je soms niet dat het litteken 'mooier' was geweest als je er toch wat op had gesmeerd?
Zalfjes doen helaas geen wonderen.. ik denk dat de wond er zo of misschien wel erger was gaan uitzien ( je huid word namelijk vettig en daar blijft allemaal stof en ander vuil aan kleven en gaan de wonden ontsteken... als je er niets op doet is dit ook wel zo maar wel minder want door die vettigheid blijft het echt plakken... )
esmir schreef:Toen de wond open was, mocht er uiteraard niets op qua middeltjes, alleen verband. En de wond is ruim een maand open geweest! Iedere keer als een open wond aangeraakt word vertraag je het genezingsproces. Ik mocht het alleen dagelijks met lauw water voorzichtig spoelen. Daarna werd mij bij controle sterk afgeraden om er aan te zitten of te smeren, omdat daardoor de randen dik en hard werden.. Vandaar dat die keuze gemaakt is.
Armaris schreef:esmir schreef:Toen de wond open was, mocht er uiteraard niets op qua middeltjes, alleen verband. En de wond is ruim een maand open geweest! Iedere keer als een open wond aangeraakt word vertraag je het genezingsproces. Ik mocht het alleen dagelijks met lauw water voorzichtig spoelen. Daarna werd mij bij controle sterk afgeraden om er aan te zitten of te smeren, omdat daardoor de randen dik en hard werden.. Vandaar dat die keuze gemaakt is.
Ow ok, was gewoon even benieuwdAangezien wij wellicht zouden overgaan op andere methoden
esmir schreef:Je maakt me nieuwschierig
Ik kreeg hier in het ziekenhuis namelijk de indruk dat ze niet wisten wat ze er mee aan moesten..