Ok ik zie wel praktische tips staan die ik zeker ga uitproberen. Lag net in bed te piekeren. Best apart hoe mijn gedachtes gaan. Zo begon ik net te plannen hoe ik het ga doen als mijn veulen straks in de opfok staat hier in de buurt. Van die gedachte ging ik me afvragen of de opfok dichtbij genoeg is om daar eventueel bruiloft pics te maken. Vanaf die gedachte ging ik weer naar mijn andere Tinker. Dat ik in het nieuwe huis toch echt een ring in de muur wil bij de oprit om hem aan vast te zetten zodat ik hem ook eens lekker met warm wat kan soppen. Vanaf die gedachte ging ik en wat als Sjim het nou geeneens mee gaat maken en we ons huis eeuwig te koop hebben staan. De voorspellingen op het RTL nieuws waren niet gezellig. En vanuit daar ging ik in de extreem drama modus. Bleh mijn paard wordt geen 30 en mijn tante kan niet bij de belangrijkste dag van mijn leven zijn. Sjim kan geen leerpaard zijn voor mijn toekomstige kinderen. En Bleh ze zullen mijn tante alleen maar van de verhalen en foto's kennen.
Gevolg zit op de bank met rooie oogjes en ben voorlopig de komende uren wakker.
Ohw ja en morgen had ik een belangrijk examen maar ze zijn me 'vergeten' op de lijst te zetten dus nu kan ik pas 10 mei. En dan moet ik ook mijn scriptie inleveren.
Ik gebruik een lichaamseigen stof slaappil, is van de Hema. Heeft mij aardig wat nachten geholpen.
Veder kan het dus helpen om op zo'n moment alles even op te schrijven, ordenen van je gedachten en relativeren.
Nanda
Geplaatst: 13-04-12 09:29
* OP niet goed gelezen
Laatst bijgewerkt door Nanda op 13-04-12 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt
maj0
Geplaatst: 13-04-12 09:37
Wat lastig allemaal,
Even over je paardje kun je niet nog een laaste fotoshoot met haar doen? Zodat je nog wel een mooi aandenken hebt. Wat betreft je tante, dat is echt balen. Kun je niet met haar nog iets doen? Of is ze al te slecht te pas?
Wat betreft je bruiloft, meid niet druk ommaken het komt allemaal goed dat is een dag waar je van moet genieten.
Als je wil praten je mag me altijd PB. Weet ongeveer wel wat je voelt
Lottie84
Geplaatst: 13-04-12 09:39
Enige wat werkt is zorgen vitamientjes en bijslapen!