knie naar achter...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: knie naar achter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:27

nu ik er wat op let :P , gaat die best vaak verder naar achter bij het lopen. en de laatse paar dagen heb ik het gevoel erdoor te zakken := zal hem liever behandelen :P

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:29

Aha, misschien dat ik vaak bij rennen door me knieën ga.. Toch maar niet meer op slot zetten.

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:52

Ik kan mijn knieen ook erg ver naar achteren buigen.
Ik weet niet waarom het is maar ik heb ook een afwijking aan mijn voeten en heb vroeger hele erge X benen gehad. Als ik de trap op of af loop kraken mijn knieen ook heel erg.. Ik heb er verder nooit naar laten kijken maar ik heb er soms wel last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:53

Kan ik ook, op letten dat je je dit niet doet tijdens het staan want daar werk je je knieën mee naar de kllllllllllll............ ote. (Althans, meer/sneller slijtage)
Bij mij is het wel hypermobiliteit overigens.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 17:50

Ik heb dat ook, niet zo erg als jou maar ik kan ze ook naar achter doen. Maar het schijnt wel slecht voor je knieën te zijn omdat je ze overstrekt, en daar kan je later last van krijgen.
Ik sta zelf ook vaak zo, het staat niet lekker om ze recht te hebben haha.

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:03

ik heb hier ook last van, meestal als ik met volleybal diep door men knieën moet gaan voel ik de gevolgen ervan, ik was er eerst niet bewust van maar iedereen vond dat ik altijd apart stond (met knieën naar achteren dus) en ben ik er op gaan letten, ik doe het nu wel veel minder dan eerst.
ik ben trouwens ook hypermobiel

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:09

Is echt iets vrouwen eigen ;) soepeler in de gewrichten. Kan hypermobiel zijn dan moet je het in alle gewrichten hebben en kun je bv ook je vingerd naar achter trekken dat ze een hoek van 90 graden met achterkant v hand maken enz.
Niks ernstigs alleen kan herstel v blessure langer duren.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 16:42

colette_007 schreef:
Is echt iets vrouwen eigen ;) soepeler in de gewrichten. Kan hypermobiel zijn dan moet je het in alle gewrichten hebben en kun je bv ook je vingerd naar achter trekken dat ze een hoek van 90 graden met achterkant v hand maken enz.
Niks ernstigs alleen kan herstel v blessure langer duren.

Je hoeft het niet in al je gewrichten te hebben om hypermobiel te zijn.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 16:47

hier nog 1!, ook hypermobiel.
Ben vorige week bij de fysio geweest en flink op mijn donder gekregen.
Moet er echt op letten dat ik recht sta. kreeg vreselijke last van mijn rug plus dat mij heupen en knieen zeer deden.