Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
al moet ik zeggen dat mijn vader toen voor neurologie naar Den Haag is gegaan
(ik woonde altijd in Nieuwerkerk dus dan is Capelle de meest logische oplossing) Frozenstar schreef:Ook erg spannend AGarcia... pff.. sterkte!
Okee na bijna alle ziekenhuizen te hebben gehad, heb ik uiteindelijk het Ijsselland gebeld, al moet ik zeggen dat ik me daar niet heel prettig bij voel..op de één of andere manier.. Maar dat is het enige ziekenhuis waar ik volgende week al terecht kan.. de rest is allemaal pas in mei of zelfs eind juni pas..
Electra, had jij Neuroloog Klaver?
). Ik vond het heel fijn, dat je zo snel terecht kon daar. In Maasstad was de wachttijd toen ruim 3 weken, ondanks dat ik daar al bekend was bij neurologie door mijn nek. In IJsselland kon de MRI ook binnen 1 week en toen de uitslag binnen anderhalve week ofzo. Alleen bleek uit de nekscan dat mijn nekproblemen verergerd waren en dat ik geopereerd zou moeten worden door een neurochirurg en die hebben ze niet in IJsselland, dus dan moet je toch wachten om bij een neurochirurg terecht te komen in een ander ziekenhuis. Ik vond het een heel fijn ziekenhuis en een aardige dokter en ik voelde mij daar prima op mijn gemak. Hij heeft mij helemaal onderzocht en mijn klachten echt serieus genomen, alleen (beetje eigen schuld) verkeerde diagnose. Achteraf bleken mijn uitvalsverschijnselen niet uit mijn nek te komen, maar uit mijn hoofd. Toch zou ik een volgende keer, gewoon weer naar IJsselland (of Maasstad) gaan hoor. Een dokter gaat op jouw verhaal af en ondanks dat ik vreselijk hoofd- en nekpijn had en raar liep, durfde ik niet heel erg te klagen en gaf ik zelf al direkt de schuld aan mijn nek, daar heb ik al jaren (ernstige) klachten door.Frozenstar schreef:Ook erg spannend AGarcia... pff.. sterkte!
Okee na bijna alle ziekenhuizen te hebben gehad, heb ik uiteindelijk het Ijsselland gebeld, al moet ik zeggen dat ik me daar niet heel prettig bij voel..op de één of andere manier.. Maar dat is het enige ziekenhuis waar ik volgende week al terecht kan.. de rest is allemaal pas in mei of zelfs eind juni pas..
Electra, had jij Neuroloog Klaver?

Miriam91 schreef:Jeetje wat een naar verhaal! Een knap in je hoofd lijkt mij toch een duidelijk signaal. Zijn je ouders de vorige keren meegeweest naar het ziekenhuis? Anders zou ik ze zeker naar het Ijsselland meenemen, 2/3 horen meer dan een en dan sta je ook sterker.
Mogen huisartsen trouwens geen CT/MRI aanvragen?
CalipsoLover schreef:Dokter's... Allemaal hetzelfde. Kan pas 23 mei naar Leuven voor mijn rug. En nu word er niks meer aan gedaan tegen 23 mei moet ik misschien al geopereerd worden en ik ben pas 15. Dus leeftijd heeft er écht niks mee te maken.
. Dokters zijn en blijven mensen, en mensen maken fouten. Ik praat uiteraard geen fout goed, maar deze opmerking is nogal kort door de bocht, vind je niet?
. Zat dokters die prima hun werk doen, maar daar openen we geen topic's over.
intral schreef:CalipsoLover schreef:Dokter's... Allemaal hetzelfde. Kan pas 23 mei naar Leuven voor mijn rug. En nu word er niks meer aan gedaan tegen 23 mei moet ik misschien al geopereerd worden en ik ben pas 15. Dus leeftijd heeft er écht niks mee te maken.
Nee hoor. Dokters zijn en blijven mensen, en mensen maken fouten. Ik praat uiteraard geen fout goed, maar deze opmerking is nogal kort door de bocht, vind je niet?
. Zat dokters die prima hun werk doen, maar daar openen we geen topic's over.
@ TS , veel sterkte !
Varekaj schreef:Hier in België mogen huisartsen die onderzoeken wel aanvragen hoor, is gewoon met een verwijsbriefje. Daar staat dan ook gewoon korte omschrijving van de symptomen op, wat voor onderzoek ze willen en waarom.